וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות בהלוויית האישה הפלסטינית שנהרגה ברכבה: "האבנים הגיעו מהתנחלות"

13.10.2018 / 17:26

עאישה א-ראבי נקברה בעיירה בידיא שבשומרון, אחרי שנהרגה במהלך נסיעה באזור שכם עם בעלה. לדבריו, הוא שמע את אלו שהשליכו אבנים "מדברים עברית, אך לא ראה אותם". המשטרה הטילה צו איסור פרסום על החקירה

הלוויית עאישה א-ראבי, שנהרגה מידויי אבנים, בעיירה בידיא שבשומרון, 13 באוקטובר 2018. רויטרס, רויטרס
מאות בהלווית עאישה א-ראבי. שכם, היום/רויטרס, רויטרס

מאות אנשים השתתפו היום (שבת) בהלוויה של עאישה א-ראבי, שנהרגה במהלך הלילה בעת שנסעה ברכבה באזור שכם, בעיירה בידיא שבשומרון. לפי כלי תקשורת פלסטיניים, היא מתה בבית חולים בשכם אחרי שמתנחלים השליכו אבנים על המכונית שבה נסעה בכביש 60 דרומית לעיר. המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה והטילה בהמשך צו איסור פרסום.
לפי בעלה של האישה, אייקוב, שהיה עמה במכונית ונפצע גם הוא, "האבנים הגיעו מכיוון ההתנחלות". הוא אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי "יכולתי לשמוע אנשים מדברים בעברית, אבל לא שמעתי אותם". קרובי משפחתה אמרו כי נתיחה שלאחר המוות תתבצע בבית חולים אחר.

עוד בוואלה! NEWS
שני הרוגים ופצוע קשה בהתנגשות בין שלושה כלי רכב סמוך לדימונה
טראמפ: נעניש בחומרה את סעודיה אם היא אחראית להיעלמות העיתונאי
מלניה טראמפ נשאלה אם היא אוהבת דונלד: "כן, אנחנו בסדר"

עאישה אל-ראבי פלסטינית בת 45 מכפר בידיא ליד סלפית שנהרגה לאחר השלכת אבנים של מתנחלים 13.10.18. צילום מסך, אתר רשמי
המשטרה חוקרת את המקרה. עאישה אל-ראבי/אתר רשמי, צילום מסך

מקרה זה מתרחש בצל שבוע מתוח בגזרת יהודה ושומרון, בו אירעו שני פיגועים. ביום חמישי מחבל פלסטיני בן 19 הסתער לעבר חייל מילואים כבן 30 כשבידו סכין, דקר אותו ופצע אותו באורח בינוני. חייל צה"ל ניסה לירות לעבר המחבל, שנמלט מהמקום. עוברת אורח, צעירה בת 26 מאלון מורה ששהתה במקום עם משפחתה, נפצעה באורח קל מרסיסי הירי. כוחות הביטחון עצרו את המחבל כמה שעות לאחר המקרה.

בנוסף לכך, כוחות הביטחון מבצעים מאמצים לאיתור המחבל שרצח ביום ראשון ברקן את הישאלים קים לבנגרונד-יחזקאל וזיו חג'בי באזור התעשייה ברקן. במהלך הפיגוע, עלה המחבל, שעבד כחשמלאי במפעל, אל קומת המשרדים כשהוא חמוש ברובה מסוג "גוסטב", כפת את קים וזיו ואז רצח אותם.

  • עוד באותו נושא:
  • שכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully