וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט ננעלה בירידות חדות בפעם השנייה ברציפות

12.10.2018 / 2:25

מדד הדאו ג'ונס איבד אמש 545 נקודות, ירידה של 2.1% בהשוואה לשלשום. פרשנים כלכליים סבורים שהירידות נובעות מעליית שיעורי הריבית על ידי הבנק המרכזי ובמלחמת הסחר המתמשכת בין סין וארה"ב. טראמפ בתקיפה נגד הבנק הפדרלי: "מדיניות מגוחכת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וול סטריט/מערכת וואלה!, צילום מסך

וול סטריט ננעלת בירידות חדות זה היום השני ברציפות: מדד הדאו ג'ונס איבד אמש (חמישי) 545 נקודות מערכו ונסגר ברמה של 25,052 נקודות, ירידה של 2.1 אחוזים בהשוואה ליום רביעי. מדובר בירידה של 1,370 נקודות מדד ביומיים. מדד S&P500 ירד בשיעור של 2.2 אחוז והשלים בכך יום שלישי רצוף של ירידות, ואילו מדד הטכנולוגיות נאסד"ק נסגר בירידה של 1.4 אחוז לעומת שלשום.

פרשנים כלכליים בארצות הברית תלו את הירידות בעליית שיעורי הריבית על ידי הבנק המרכזי וכן במלחמת הסחר המתמשכת בין סין וארצות הברית.

כתבות נוספות בוואלה! NEWS
דיווח: ארה"ב וטורקיה חתמו על הסכם לשחרור הכומר האמריקני
בגלל תאונת אימונים בארה"ב: חיל האוויר מקרקע את מטוסי ה-F-35

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בעצרת בחירות בפנסילבניה 11.10.18. רויטרס, רויטרס
"מדיניות מגוחכת". הנשיא טראמפ בעצרת בחירות/רויטרס, רויטרס

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ביקר בפעם השנייה מאז יום רביעי את הבנק הפדרלי של ארצות הברית - ה"פדרל ריזרב", וקרא לעליות שלו בשיעורי הריבית "מדיניות מגוחכת" שהפכה את מימון הגירעון הממשלתי ההולך וגדל ליותר יקר. "אני משלם ריבית בשיעור גבוה בגלל הפדרציה שלנו", אמר טראמפ בריאיון ל-"פוקס ניוז" והוסיף כי לדעתו "הם עושים טעות גדולה".

ביום רביעי, טראמפ אמר כי המפולת בשוק המניות היא "תיקון" מיוחל, וכי הבנק הפדרלי, שהעלה את הריבית בארצות הברית, "השתגע". את הדברים אמר על רקע ירידות חדות בבורסה בארצות הברית, שהובילה למפולת גם באסיה. "למעשה זה תיקון שאנחנו מחכים לו הרבה זמן, אבל לא באמת מסכים עם מה שהבנק הפדרלי עושה", אמר טראמפ לכתבים בעצרת לקראת בחירות האמצע שנערכה בפנסילבניה. דבריו של טראמפ מגיעים בעקבות ההערכה כי הבנק הפדרלי צופה העלאת ריבית נוספת השנה ועוד שלוש העלאות ריבית ב-2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully