וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנמצאו מהימנות: יחודשו הדוחות ממצלמות המהירות שנפסלו

11.10.2018 / 19:12

המשטרה הודיעה על המשך מתן דוחות התנועה שמתבססים על תיעוד המצלמות מעוררות המחלוקת. ההחלטה התקבלה לאחר סדרת בדיקות שנערכו בטכניון, שבהן נמצא כי המצלמות מדויקות ועומדות בדרישות הבינלאומיות

מצלמות מהירות על מדרכה. רונן טופלברג
נמצאו מהימנות ומדויקות. מצלמות המהירות א-3/רונן טופלברג

מצלמות המהירות א-3 יחזרו לתעד עבירות תנועה ולהנפיק דוחות לנהגים הנוסעים במהירות מופרזת - כך הודיעה היום (חמישי) המשטרה. ההחלטה התקבלה לאחר שהפרקליטות אישרה להמשיך את ניהול הדוחות בבית המשפט לתעבורה, לאחר קבלת ממצאי הבדיקות שנערכו בטכניון לבחינת מהימנותה של המערכת.

הפרשה החלה לאחר שנהגים שנתבעו על נהיגה במהירות מופרזת ערערו על אמינות מצלמות המהירות מסוג א-3. בחודש יוני התקבלה החלטה להקפיא את ההליכים המשפטיים ואת גביית הקנסות שהתבססו על תיעוד המצלמות. לאחרונה מהנדסי הטכניון העבירו למשטרה דוח סיכום של ממצאי הבדיקות.

עוד בוואלה! NEWS:
בגלל תאונת אימונים בארה"ב: חיל האוויר מקרקע את מטוסי ה-F-35
אחרי שנמצאו מהימנות: יחודשו הדוחות ממצלמות המהירות שפסלו
אחרי שפרש מצה"ל: תת-אלוף מדרכי כהנא ימונה לתפקיד בכיר במל"ל

מצלמות מהירות חדשות. קובי ליאני
מצלמות המהירות/קובי ליאני

מהדוח עלה כי דיוק מדידת המהירות ודיוק ממוצע כלל הבדיקות עומד בדרישות ההמלצות הבינלאומיות של מצלמות א-3 וכי הן מדויקות ומהימנות. הדוח הוצג גם לפרקליטות המדינה, שערכה מצדה בחינה של כלל הנקודות שדרשו הבהרה במישור המשפטי.

המשטרה הודיעה כי המועד האחרון לתשלום הקנסות, שנקבע ל-15 באוקטובר, יוארך עד ל-15 בנובמבר כך שניתן יהיה לשלם את כלל הדוחות. עוד נמסר כי בהמשך תימסר ההודעה לגבי עבירות התנועה שתועדו במצלמות א-3 מאז הקפאת הדוחות ועד להיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully