וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת קמפיין הליכוד בת"א: מרצ עתרה בבקשה לפסילתו

11.10.2018 / 16:02

מרצ הגישה עתירה להוצאת צו מניעה נגד קמפיין "אנחנו או הם" של הליכוד לבחירות המקומיות בתל אביב בטענה כי הוא גזעני ופוגעני עבור אוכלוסיית הפליטים המתגוררת בעיר. יו''ר סיעת הליכוד בתל אביב: "קמפיין שהמציא ראש הממשלה"

צילום: דנה ירקצי
עתירת מרצ נגד קמפיין אנחנו והם של הליכוד. מתוך פייסבהוק מרצ בת"א, מערכת וואלה! NEWS
ניסיונות מרצ להוריד את קמפיין "אנחנו והם" בתל אביב, השבוע/מערכת וואלה! NEWS, מתוך פייסבהוק מרצ בת"א

רשימת מרצ בתל אביב עתרה היום (חמישי) נגד קמפיין הליכוד "אנחנו או הם" לוועדת הבחירות המרכזית של הכנסת, בבקשה להוציא צו מניעה ולפסול אותו בטענה כי הוא גזעני ופוגעני. סיעת הליכוד בתל אביב פרסמה בחודש האחרון קמפיין בחירות שמזהיר את התושבים שאם לא יבחרו בהם התנועה האסלמית ביפו תשתלט על העיר.

בעתירתה, ביקשה מרצ להסיר את כל הפרסומים אשר מהווים "הפגנת שנאה וגזענות כלפי קבוצה באוכלוסייה''. עוד הסבירו כי בפרסומים של הקמפיין נכתבה הסיסמה ''אנחנו או הם'' ובצד שמאל נכתב "עיר המסתננים'' יחד עם תמונת המון כהה עור מנופף בדגל אריתריאה.

עוד בוואלה! NEWS:
בת 50 נדקרה למוות בדירה בנתניה; מצוד אחר בעלה החשוד ברצח
יומרני, יומרני מדי: כש-40 ישראלים מנסים להשפיע על הבחירות בארה"ב
צעד חסר תקדים: קצין מודיעין סיני יעמוד לדין בארה"ב בגין ריגול

בנימין נתניהו בביקורו בכנס בחירות בדרום. קרדיט צילום: צחי פוגל, מערכת וואלה! NEWS
ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנס סיעת הליכוד, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, קרדיט צילום: צחי פוגל

על פי העתירה נעשו פניות למשיבים מצד גורמים שונים שסירבו להסיר את הפרסומים הפוגעניים. ''פרסומים אלה הינם גזעניים ומכוונים לאוכלוסיית הפליטים המתגוררת בעיר", אמרו במרצ. ''זוהי הפגנת שנאה וגזענות כלפי אוכלוסיה אשר כל חטאה הוא מדינת המוצא שלה. זה דומה להסתה בה נהגו כלפי יהודים בשנים חשוכות במאה שעברה ולאורך כל ההיסטוריה'', הוסיפו.

אתמול התקיים כנס סיעת הליכוד, בראשות ארנון גלעדי, יו''ר הסיעה בתל אביב, בו השתתף גם ראש הממשלה בנימין נתניהו. במהלך הכנס התייחס גלעדי לקמפיין וציין כי הוא הונהג על ידי ראש הממשלה: "בזמן שעלינו עם הקמפיין 'אנחנו או הם' - קמפיין שאתה המצאת אותו ראש הממשלה - השמאל השתגע. הקמפיין חושף את פרצופו האמתי של השמאל", לדברי גלעדי. ''האם זה לא מובן מאליו שהם לא רוצים אותנו כאן? לא ביהודה ושומרון, לא בעכו ובטח לא בעיר תל אביב-יפו'', אמר.

ארנון גלעדי. יואב איתיאל
"חושף את פרצופו האמיתי של השמאל". ארנון גלעדי/יואב איתיאל

בנוסף, גלעדי הגיב לעתירת מרצ ואמר כי "בימים אלו מתנהל מאבק עיקש על צביונה ואופייה של העיר תל אביב יפו. תנועת הליכוד בעיר היא הגורם היחידי הנאבק כבר שנים רבות לשמירת אופיה הציוני של העיר העברית הראשונה''.

"תל אביב תהפוך לעיר המסתננים בדרום ולמובלעת פלסטינאית עם נוכחות של התנועה האסלאמית הקיצונית ביפו", הזהיר גלעדי. "להגיד את האמת והעובדות הפשוטות, גם אם היא לא נעימה לחלק מהאנשים''.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully