וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היחסים מתחממים? שגריר ישראל בארה"ב שוחח עם שגריר האמירויות

11.10.2018 / 9:49

דרמר שוחח עם מקבילו באירוע של המכון היהודי לחקר הביטחון הלאומי בוושינגטון, ברקע הדיווחים על ההתחממות ביחסים בין המדינות. בשגרירות סירבו להתייחס והשיבו בהומור: "שניהם אכלו כשר"

צילום: CNN

במחזה שעשוי לבשר את הפיכתה של מערכת היחסים החשאית לגלויה, שגריר ישראל בארצות הברית, רון דרמר, ישב לצד שגריר איחוד האמירויות באירוע פומבי שנערך אמש (רביעי) בוושינגטון. שגריר איחוד האמירויות, יוסף אל-עוטייבה, נחשב לאחד השגרירים המשפיעים ביותר בוושינגטון. שני השגרירים שוחחו זה עם זה במהלך ארוחת הערב של המכון היהודי לחקר הביטחון הלאומי.

המפגש ביניהם מצטרף לדיווחים רבים מהעת האחרונה על התחממות ביחסים בין המדינות. הכרוז שניהל את הטקס הכריז על נוכחותם של השניים באולם. בכיר בשגרירות ישראל בוושינגטון סירב להתייחס ישירות למפגש בין השניים והשיב בהומור: "שמעתי ששניהם אכלו אוכל כשר".

איחוד האמירויות לא מכירה באופן רשמי בישראל, אך שתי המדינות ידועות בהתנגדות העזה שלהן להתפשטות האיראנית במזרח התיכון. לאחרונה דווח כי שתיהן פעלו מאחורי הקלעים בניסיון לשכנע את הממשל לסגת מהסכם הגרעין עם איראן.

לקריאה נוספת בנושא
בין ביס לביס: כשנתניהו נפגש במקרה עם שגרירים ערבים במסעדה
דיווח: איחוד האמירויות השתמשה בתכנה ישראלית לריגול אחרי מתנגדי משטר

שגריר ישראל בארצות הברית רון דרמר מדבר עם התקשורת במגדל טראמפ 17 נובמבר 2016. AP
איחוד האמירויות מקורבת לממשל טראמפ. השגריר דרמר/AP

באותו האירוע נאם שר החוץ האמריקני מייק פומפאו, ודיבר על חשיבות הקשר בין ישראל וארצות הברית. הוא גם סיפר כי שוחח אתמול עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בנוסף התייחס פומפאו לנוכחות האיראנית בסוריה ואמר כי הממשל לא יעביר כספים לשיקום סוריה עד שהכוחות האיראנים לא ייסוגו מהמדינה.

במהלך נאומו פומפאו נגע בחוק "טיילור פורס" שעבר בקונגרס ואמור להפסיק את הסיוע האמריקני לרשות הפלסטינית כל עוד ממשיכה הרשות לשלם משכורות למשפחות מחבלים. פומפאו אמר כי הוא חתם על מזכר בנושא יישום החוק, אך לא פירט לגבי תוכנו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שר החוץ של ארצות הברית מייק פומפאו בעצרת האו"ם בניו יורק 25 בספטמבר 2018. רויטרס, רויטרס
שוחח עם נתניהו. פומפאו/רויטרס, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully