וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגוני פשיעה שלחו מסר מהכלא לקצינה: פרטים חדשים על המטען ברכב

9.10.2018 / 12:05

בשב"ס הוחלט להגביר את האבטחה על קצינת השב"ס שמטען התפוצץ במכוניתה, ואחד החשדות הוא שמאחורי המעשה עומדים אנשים הקשורים לארגוני פשיעה מרכזיים. בכיר בשב"ס אמר כי מטרתם הייתה "להעביר לה מסר: אנחנו יכולים לפגוע בך ובמשפחתך"

צילום: שירות בתי הסוהר

אחרי שמטען התפוצץ מתחת למכוניתה של מפקדת אגף 14 בכלא רימונים, בשירות בתי הסוהר (שב"ס) נחושים לגלות מי עומד מאחורי המעשה שאותו הגדירו כ"חציית קו אדום".
לוואלה! NEWS נודע היום (שלישי) כי נבדק חשד כי אנשים הקשורים לשני אירגוני פשיעה מרכזיים עומדים מאחורי הנחת המטען.

המטען המאולתר, שהורכב לנפץ, הונח מתחת לגלגל הקדמי של המכונית המשפחתית כשזו חנתה סמוך לביתה של הקצינה בנתניה. עוצמת הפיצוץ גרמה נזק לכלי הרכב, אך לא היו נפגעים באירוע. בעקבות האירוע החליטו בשב"ס להציב אבטחה על הקצינה, על בני משפחתה ועל ביתה. על פי הערכת בכיר בארגון, "מי שעשה את המעשה פעל במקצוענות. לא מדובר בפעילות חובבנית, אלא של מקצוען".

עוד בוואלה! NEWS:
נשק על ים כנרת: המפלס יורד והתחמושת ההיסטורית נחשפת
השראה מדאעש או פיגוע מיקוח: בצה"ל מנסים להתחקות אחר המחבל
מח"ש תעמיד לדין את השוטר החשוד שהכה את ג'עפר פרח

מכונית הקצינה - מטען חבלה שהתפוצץ ברכבה של קצינת שב"ס בנתניה. מערכת וואלה! NEWS
המטען המאולתר הונח מתחת לגלגל הקדמי של המכונית המשפחתית של הקצינה בנתניה. הרכב, היום/מערכת וואלה! NEWS

בכיר בשב"ס אמר כי "אין ספק שהנחת מטען החבלה במכונית הקצינה נועדה להעביר לה מסר: 'אנחנו יודעים איפה את גרה, מהי שגרת היום שלך ושל בני המשפחה, ואנחנו יכולים לפגוע בהם ובך'. נפעל בעוצמה ובנחישות להגיע אל מי שעומד מאחורי ניסיון הפגיעה".

הקצינה, המשמשת כמפקדת אגף, שימשה עד לאחרונה כמפקדת יחידת העילית "דרור" של שב"ס וכיום היא אחראית במקצועה על כלל מפקדי האגפים בכלא רימונים. מדובר באחד מבתי הסוהר המרכזיים של שב"ס. רמת הביטחון בו היא הגבוהה ביותר וכלואים בו אלף אסירים, בהם מרבית ראשי אירגוני הפשיעה, חיילים באירגוני פשיעה ואסירים שהורשעו בעבירות חמורות - ובכלל זה רוצחים, אנסים, שודדים סדרתיים ועוד. האסירים ברימונים כוללים, בין היתר, עבריינים המשתייכים או עומדים בראש ארגוני הפשיעה של זגורי, מוסלי, מולנר, דומרני, אברג'יל, חרירי, שירזי, אבו לטיף, עודה כותייר, גרושי, חמאד, אבוטבול ואוחנה.

עוד באותו נושא

"חציית קו אדום": מטען חבלה התפוצץ ברכבה של קצינת שב"ס בנתניה

לכתבה המלאה

"חיי האסירים ברימונים יהיו גיהינום"

אחרי האירוע המשטרה פתחה בחקירת המקרה ואגף הביטחון וחטיבת המודיעין בשב"ס בודקים את האירוע גם הם. קצין בשב"ס אמר כי "ההערכה שלנו היא שאסיר שלא היה מרוצה מהתנהלות של סגל הכלא כלפיו רצה להעביר מסר". לדבריו, "אנחנו צריכים להבין למי מתוך אלף האסירים בכלא הלכנו על אצבעות רגליים".

בעולם העברייני מבינים כי חיי האסירים בכלא רימונים עומדים בשעות הקרובות להשתנות מקצה לקצה. למרות שבשב"ס לא יודו בזאת בפה מלא, הלחץ שיופעל על האסירים מצד פיקוד שב"ס ופיקוד הכלא יהיה מסיבי וקשה: חיפושים בשעות לילה בתאי הכליאה, הענשה משמעתית קשה על כל הפרת משמעת קלה, שלילת הטבות, תשאולי אסירים והקשחת הבדיקות והחיפושים בביקורי האסירים.

"עד שהאסירים לא יחשפו מידע על מי שביצע את המעשה, חיי האסירים ברימונים יהיו גיהינום, והסוהרים יודעים להפעיל לחץ כשהם רוצים על האסירים", אמר גורם בשב"ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully