וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חציית קו אדום": מטען חבלה התפוצץ ברכבה של קצינת שב"ס בנתניה

8.10.2018 / 9:16

לא היו נפגעים באירוע, ובמשטרה מעריכים כי מדובר בניסיון להלך אימים על מפקדת האגף בכלא רימונים. המשטרה פתחה בחקירה לאיתור החשודים במעשה והאבטחה סביב הקצינה תוגברה

מכונית הקצינה - מטען חבלה שהתפוצץ ברכבה של קצינת שב"ס בנתניה. מערכת וואלה! NEWS
חציית קו אדום משמעותית. הרכב שניזוק/מערכת וואלה! NEWS

מטען חבלה התפוצץ הלילה (שני) ברכב של קצינה בשב"ס בנתניה, לא היו נפגעים באירוע. המטען שהתפוצץ בכלי הרכב של מפקדת אגף בבית סוהר רימונים שחנה מחוץ לביתה גרם לנזק. המשטרה פתחה בחקירת המקרה ואגף הביטחון וחטיבת המודיעין בשב"ס בודקים את האירוע גם הם.

בשב"ס ובמשטרה רואים במקרה חציית קו אדום משמעותית, וההערכה היא כי המטען נועד להזהיר אותה ולא לרצוח אותה לאחר שהופעל בשעת לילה. בשעה זו מקיימים בארגונים בדיקות באשר לאיתור החשודים, ובמקביל מתכוונים בשב"ס ובמשטרה להגביר את האבטחה סביבה.

בחודש יולי נהרג גבר בן 42 בפיצוץ רכב בעפולה. כוחות משטרה וצוותי מגן דוד אדום הוזעקו לזירת התקרית, ברחוב חטיבה תשע בעיר. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום מצאו את הפצוע מחוץ לרכב הבוער כשהוא סובל מחבלות בגפיים. הצוות הרפואי העניק לו טיפול ראשוני בזירת הפיצוץ ופינה אותו במצב אנוש לבית החולים העמק בעיר, כשהוא בהכרה. בהמשך מותו נקבע בבית החולים.

לפני יומיים חוסל תושב קריית ים בשנות ה-50 לחייו בשדרות ויצמן בשכונת קריית ים ג' בעיר. האיש היה מוכר היטב למשטרה במשך עשרות שנים. בעבר נעשו ניסיונות לחסלו ולהצית את מכוניתו, אך עד היום הם לא צלחו. אמש, בעת שצעד רגלית, רעולי פנים ירו בו מקטנוע חולף שהגיח מאחוריו ונמלטו. המשטרה הקימה מחסומים ופתחה במצוד אחר המתנקשים.

ניידת משטרה. ברני ארדוב
ניידת משטרה/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • שב"ס
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully