וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיירים פונו: רקטות ישנות נמצאו בבוידעם של דירת מגורים בבת ים

8.10.2018 / 18:55

באחת מהדירות בבניין בעיר התגורר עד לאחרונה קשיש שהלך לעולמו. כשמשפחתו פינתה את חפציו, היא גילתה לתדהמתה כמה רקטות מאופסנות בבוידעם. המשטרה הוזעקה למקום ופינתה את הדיירים כאמצעי זהירות

נפילות בדרום חיצונית, 30 במאי 2018. מערכת וואלה! NEWS
רקטה/מערכת וואלה! NEWS

דיירי בניין ברחוב בבת ים פונו היום (שני) בעקבות מציאת רקטות ישנות שאופסנו בבוידעם של אחת הדירות. מדובר בבניין בן ארבע קומות ו-16 דירות ברחוב בלפור בעיר, שהוזעקו כוחות משטרה והצלה הוזעקו אליו הערב לאחר שהתקבל דיווח על הימצאות אמצעי הלחימה.

מבדיקה ראשונית התברר כי בעל הדירה, קשיש שהתגורר במקום לבדו, הלך לעולמו בשבוע שעבר. בתום שבעת ימי האבל, ביקשו בני המשפחה לפנות את הדירה, ובמהלך פינוי החפצים סרקו גם את הבוידעם - שם הם גילו לתדהמתם שתי רקטות עשן מצריות משנת 1971, פצמר בריטי ושני תרמילים של פגז טנק.

חבלני המשטרה שהגיעו למקום פועלים לבחינת תכולת הבוידעם, והם החליטו לפנות את הדיירים כאמצעי זהירות עד שיושלמו העבודות לפינוי אמצעי הלחימה. לפי שעה לא ברור כיצד הגיעו הרקטות לשם ומי הניח אותם בדירה. דוברות המשטרה ביקשה מהציבור "להתרחק מהמקום ולאפשר לשוטרים לטפל באירוע".

עוד בוואלה! NEWS:
טורקיה לסעודיה: אפשרו לנו לחפש בקונסוליה אחרי העיתונאי הנעלם
טרגדיה במולדובה: שני ישראלים מתו מפיצוץ בלון גז בבניין מגורים
דוח חדש מזהיר: על העולם לנקוט צעדים דרמטיים לעצירת שינויי האקלים

ניידת משטרה לפני המשחק הפועל באר שבע - מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ניידת משטרה/ברני ארדוב

לפני כחודש הוזעקה המשטרה לטיפול באמצעי לחימה שנמצא בעבודות קרקע בשכונת רמות בירושלים. החבלנים הגיעו למקום בעקבות דיווח על אודות פגז ישן שאותר במהלך עבודות במקום. התושבים והעובדים הורחקו מהאזור והפגז פונה בבטחה לאתר מרוחק שבו הושמד. לאחר האירוע הבהירה המשטרה כי "חל איסור על איסוף פריטי אמל"ח משטחי אש ובכלל והבאתם לאזור מגורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully