וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעודים חדשים ומפתיעים של "אוגופוגו" - המפלצת האגדית של קנדה

16.10.2018 / 9:05

"שד האגם" שנצפה (כביכול) לראשונה ב-1872, נעלם מהנוף בשנים האחרונות. אלא שלפתע, תוך שלושה שבועות, שלושה אזרחים שונים טענו כי הבחינו בו: "ישבנו על החוף ולא ציפינו לראות דינוזאור במים"

globalnews.ca

כולנו מכירים את המפלצת מלוך נס השוכנת (כביכול) בסקוטלנד, אך גם לקנדה יש מה להציע בכל הנוגע למפלצות מפחידות ואולי אמיתיות. לקנדים יש את אוגופוגו (או נאהטייקה בניב המקומי - שד האגם, בתרגום מילולי), שנצפתה כביכול לראשונה ב-1872 ומאז נראתה עוד מספר פעמים, על פי עדויות אמינות וקצת פחות אמינות. אוגופוגו הוזכרה בספרים וסרטים רבים, ולאחרונה היא שבה לכותרות, לאחר שאחד התושבים טען שהבחין בה באגם אוקנגן שבבריטיש קולומביה.

זה קרה באמצע ספטמבר, כשדייויד הלבאור, אחיו קית' ובני משפחותיהם נהנו מפיקניק ולפתע ראו משהו מוזר מאוד במים. "ישבנו על החוף ביום שמשי, ולא ציפינו לראות דינוזאור במים", אמר דייויד. "ראיתי דבר שחור יוצא מהמים ואז עושה גלגול". האחים טענו כי היה מדובר ב"נחש ענק", באורך 15 מטר.

עוד ב"אסור לפספס":

תמונת הטיסה המנצנצת שהצליחה לעצבן ולהביך את בלוגרית הנסיעות
אחרי אלפי שנים: האם ארון הברית נמצא באחד מהמקומות האלה?
פחד אלוהים: יצאה החוצה וגילתה בגינה שלה נחש עם שני ראשים

אוגופוגו נצפה בקנדה?. globalnews.ca, אתר רשמי
האמנם מפלצת?/אתר רשמי, globalnews.ca
מפלצת אוגופוגו בקנדה. אתר רשמי
מה אתם אומרים?/אתר רשמי

אבל זה לא הכל, כי מאז, שני מקומיים נוספים טענו כי ראו את המפלצת. ביל סטצ'וק, שגר באיזור ומנהל אתר הקשר לאגדת אוגופוגו, התמוגג: "עד לא מזמן לא היו הרבה זיהויים שלה וזה היה מדאיג, ולפתע שלושה תוך שלושה שבועות. זה מדהים". הוא עצמו טען כי ראה את המפלצת ב-1978 ואז שוב ב-2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully