וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לשוחד בתעשייה האווירית: חמישה עובדים נחקרו בפרשה

7.10.2018 / 18:46

במסגרת הפרשה, שני חשודים ניסו על פי החשד לשחד את חמשת עובדי הציבור, להעניק להם כספי כסף גדולים ולהציע להם טובות הנאה נוספות עבור קידום זכייתם במכרזים. התעשייה האווירית: "מברכים על החקירה, נמשיך לשתף פעולה"

להב 433. ראובן קסטרו
משרדי להב 433/ראובן קסטרו

חמישה עובדי התעשייה האווירית נחקרו היום (ראשון) במסגרת חשדות למעורבות בשוחד ועבירות מרמה נוספות. ראשיתה של הפרשה בשבוע שעבר, אז נעצרו שני חשודים אחרים בפרשה, החשודים כי העניקו לעובדי התעשייה האווירית כספי שוחד בהיקפים גדולים והבטיחו טובות הנאה נוספות עבור קידום זכייתם במכרזים.

במסגרת ההבטחות לטובות הנאה, על פי החשד, שני החשודים - אב ובנו, בעלי מפעל המספק רכיבים לכלי נשק מתקדמים שמייצרת התעשייה האווירית - הבטיחו לכאורה לעובדי הציבור אחוזים מכל עסקה שאלה יטו עבורם במסגרת המכרז.

שני החשודים בשוחד יובאו מחר לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון. החקירה מתנהלת על ידי היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433, בשיתוף המלמ"ב ובליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

מהתעשייה האווירית נמסר בתגובה כי הם מברכים על בדיקת המשטרה, "שהחלה ביוזמת החברה". עוד נמסר: "נמשיך לשתף פעולה באופן מלא עם החקירה ולעשות את כל הנדרש על מנת להבטיח את מיצוי הבדיקה ונקיטת כל פעולה שתתחייב ממנה".

עוד בוואלה! NEWS:
זיו עמד לחגוג יום הולדת, קים הייתה אם לתינוק: סיפורי הנרצחים בפיגוע
פסיקה תקדימית: תיעוד ממצלמות חנייה לצורך אכיפה אינו חוקי
יועצו של ארדואן: 15 סעודים מעורבים ברצח העיתונאי באיסטנבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully