וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מפגין התפרץ לנסיעת שיירת ראש הממשלה בבית שאן, המאבטח הסתער

קבוצת מפגינים התקבצה מחוץ לכנס תמיכה במועמד לראשות העיר בו השתתף ראש הממשלה וקראו לעברו "מושחת". אחד מהם התפרץ לנסיעתה של שיירת נתניהו עד שהופל לקרקע על ידי מאבטח. המפגין, תושב מודיעין בשנות ה-40 לחייו, עוכב לחקירה

מפגין התפרץ אמש (שבת) לכביש בו נסעה שיירת ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית שאן והופל לקרקע על ידי אחד המאבטחים. הגבר, תושב מודיעין בשנות ה-40 לחייו, עוכב לחקירה. קבוצת מפגינים התקבצה מחוץ לכנס התמיכה במועמד לראשות העיר סגן שר הבינוי ח"כ ז'קי לוי (הליכוד) וקראו לעבר נתניהו "מושחת".

במהלך הכנס התייחס לוי למשפטה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו שייפתח היום ואמר: "מחיאות כפיים לאשתו של ראש הממשלה, לשרה, שעוברת ימים קשים כמי שעומדת לצידו של ראש הממשלה. מגיע לה חיבוק ענק מכולנו. כל עם ישראל מחבק אותה ואני מבקש ממנה לשמור לנו על ראש הממשלה, הוא חשוב לנו, חשוב למדינה, אוהבים אותך ואוהבים את ראש הממשלה".

נתניהו ציין גם הוא את רעייתו ואמר לקהל: "אני רוצה קודם כל לומר לכם תודה בשמי ובייחוד גם בשם רעייתי שרה שאוהבת אותכם ומוסרת לכם את כל ברכותיה, תוך כדי זה שהיא עוזרת לילדים, ועוזרת לחיילים ועוזרת לילדים חולי סרטן ולקשישים. היא אוהבת אותכם ואני מודה לכם מקרב לב על האהבה הגדולה שאתם מרעיפים עליה גם בערב הזה. תודה לכם".

עוד בוואלה! NEWS:
הסנאט הכריע: אושר מינוי השופט קבנאו לבית המשפט העליון בארה"ב
דיווח: העיתונאי הסעודי נרצח בקונסוליה באיסטנבול, גופתו הוברחה
חשד לרצח בצפון: בן 50 נמצא ירוי בראשו ובגבו בקריית ים

ז'קי לוי וראש הממשלה מודים לשרה נתניהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully