וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד רצח בצפון: גבר נורה למוות בלב שכונת מגורים בקריית ים

7.10.2018 / 2:29

הגבר, שהיה מוכר למשטרה, אותר ללא רוח חיים עם סימני יריות בגבו ובראשו. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו בזירה. המשטרה הקימה מחסומים ופתחה במצוד אחר המתנקשים. רצח שלישי בקריית חיים תוך חודשיים

חשד לרצח בקרית ים. מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע בקריית ים, אמש/מערכת וואלה! NEWS

תושב קריית ים בשנות ה-50 לחייו נורה למוות אמש (שבת) בשדרות ויצמן בשכונת קריית ים ג' בעיר. האיש היה מוכר היטב למשטרה במשך עשרות שנים. בעבר נעשו ניסיונות לחסלו ולהצית את מכוניתו, אך עד היום הם לא צלחו. אמש, בעת שצעד רגלית, רעולי פנים ירו בו מקטנוע חולף שהגיח מאחוריו ונמלטו. המשטרה הקימה מחסומים ופתחה במצוד אחר המתנקשים.

הרצח אירע בין פינת סמטת הקוממיות לפינת רחוב יוספטל, כ-100 מטרים מטיילת החוף, בעת שאנשים התהלכו ברחוב וישבו בחצרות הבתים בשכונה. שכנים ועוברי אורח סיפרו כי ההרוג הבחין ככל הנראה שמתכוונים להתנקש בו, ניסה להימלט והתחמק כמה מטרים מהיורים, אך הכדורים השיגו אותו.

עוד בוואלה! NEWS:
ריאיון מקיף והצגת תוכנית עבודה: המירוץ למפכ"לות מגיע לישורת האחרונה
מנהר הירדן אל הארמון: דרכו של מועמד הימין הקיצוני לנשיאות ברזיל
הסנאט הכריע: אושר מינוי השופט קבנאו לבית המשפט העליון בארה"ב

זירת אירוע הרצח של הגבר בן ה-50 בקריית ים 6.10.2018. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
קריית ים, אמש/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

שלומי מישקובסקי חובש באיחוד ההצלה שהגיע לאירוע יחד עם חובשים נוספים סיפר: "הגענו למקום אך למרבה הצער לא נותר אלא להמתין לקביעת מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל". חובש מד"א גל סטבסקי והפרמדיק איציק שושן תיארו: "כשהגענו למקום ראינו גבר שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות בפלג גופו העליון. ביצענו בדיקות בו רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים".

גופת ההרוג נותרה מוטלת שעות ארוכות במרכז הכביש, לצד אי התנועה, בהמתנה למעבדה ניידת לזיהוי פלילי. עשרות תושבי קריית ים התגודדו במקום סביב הזירה שתחמה המשטרה. אנשי מחלק הרצח ביחידה המרכזית של מחוז חוף צפויים לקבל את תיק החקירה לידיהם עוד הלילה. מפקד מרחב אשר תנ"צ בני אבליה, לשעבר מפקד ימ"ר חוף והמפקד המכהן של ימ"ר חוף, נצ"מ אלי מגן, הגיעו למקום.

לפני כשנתיים הצמידו אלמונים מטען חבלה למכוניתו שחנתה סמוך לבלוק השיכון ברחוב שפרינצק בו התגורר. הוא היה יעד לניסיונות חיסול גם בעבר. לפני שנים, באותו מקום, הציתו אלמונים את רכבו. הוא היה מוכר כמי שנשא בבטנו שרידי קליע מניסיון חיסול אחר בירי.

זה הרצח הרביעי של תושב העיר, בתוך כחודשיים. רק לפני כשבועיים, בקטטה שפרצה על רקע סכסוך שכנים בבניין מגורים ברחוב יוספטל, נרצח גבר כבן 50 ושניים נוספים נפצעו. בראשית אוגוסט נרצח תושב העיר מאור בן חיים, בן 28, על ידי שני מתנקשים רעולי פנים בבית הקפה בחוף ימית וירו בו למוות. האירועים הללו אירעו ברדיוס של כקילומטר מזירת הרצח אמש. רצח רביעי של צעיר תושב קרית ים כבן 20 אירע בסוף אוגוסט, לאחר שנאסף על ידי אלמונים מביתו ברחוב הערמונים בעיר, באותו אזור. גופתו נמצאה אחר כך מוטלת ללא רוח חיים בחניון משאיות בקרית חיים.

(עדכון ראשון: 23:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully