וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער שרכב עם ארי נשר ייחקר באזהרה; אמו: "לא ברור מי הרכיב את מי"

המשטרה זימנה לחקירה את הנער בן ה-16 שנפצע קל בתאונת הפגע וברח שבה נהרג ארי נשר. בכוונתה לחקור תחת אזהרה את הנער, שעל פי החשד הרכיב את נשר על אופניו. אמו של הנער: "אין לכך כל רלוונטיות לעניין גרימת התאונה ואשמת הנהג השיכור"

צילום: חדשות עשר, עריכה: יוסי אלטר

המשטרה זימנה אמש (רביעי) לחקירה תחת אזהרה את הנער שרכב עם ארי נשר בן ה-17, שנהרג בתאונת הדרכים בתל אביב בשבוע שעבר. המשטרה תחקור את הנער של פי החשד עבר על החוק האוסר על הרכבת אדם נוסף על אופניים חשמליים. הנער בן ה-16 נפצע באורח קל בתאונת הדרכים בסמוך לנמל תל אביב. הוא הגיע ביום ראשון להלוויתו כשהוא בכיסא גלגלים.

אמו של הנער אמרה הלילה לוואלה! NEWS על כוונת המשטרה לחקור את בנה כי "בנסיבות העניין לא ידוע ולא ברור מי נהג באופניים". לדבריה, "אין לכך כל רלוונטיות לעניין גרימת התאונה ואשמת הנהג השיכור שפגע וברח".

בית משפט השלום בתל אביב שחרר אתמול למעצר בית את יצחק אספה, שחקן קבוצת הכדורגל מ.ס אשדוד, החשוד בדריסתו למוות של הנער נשר, ובבריחה מזירת התאונה בתל אביב. אספה, שמר תחילה על שתיקה בחקירה, מסר השבוע לשוטרים את גרסתו שמרחיקה אותו מהחשדות נגדו וביקש כי תיבדק.

עוד בנושא:
הציל חמישה אנשים: המבצע להשתלת איבריו של ארי, בנו של אבי נשר
אלפים נפרדו מארי נשר, אביו: "הייתי משלם כל מחיר להיטמן במקומו"

ארי נשר במדי מד"א כשהיה מתנדב בארגון. מד"א, מד"א
ארי נשר/מד"א, מד"א

בסוף השבוע החליף אספה את סנגורו, ומינה את עורך הדין כפיר דור, אחד המשפטנים המובילים בישראל בתחום התעבורה. מהחקירה עלה כי שני הנערים לא חבשו קסדות כפי שמחייב החוק, וכי ייתכן שאם היו נוקטים באמצעי הזהירות יכולה הייתה הפגיעה להיות מתונה יותר. עם זאת, בתיעוד התאונה נראה אספה שאינו שומר על מרחק בטוח, ופוגע בשניים.

לאחר שנקבע מותו של נשר, שנפצע באורח קשה בתאונת הפגע וברח בשדרות רוקח, החשד נגד אספה הפך להריגה והפקרה. בדמו של אספה נמצא ריכוז אלכוהול גבוה פי חמישה מהמותר לגילו כנהג צעיר, מתחת לגיל 24. החמרת העבירה להריגה דינה עד 20 שנות מאסר.

עוד באותו נושא

הכדורגלן יצחק אספה החשוד בדריסה בתל אביב שוחרר למעצר בית

לכתבה המלאה
שוחרר לביתו - הכדורגלן יצחק אספה, החשוד בדריסתו למוות של ארי נשר ובבריחה מזירת התאונה בת"א שוחרר למעצר בית. חדשות 10
יצחק אספה בדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, בשבוע שעבר/חדשות 10

במשטרה מבקשים לבצע שורה של פעולות חקירה נוספות על מנת לגבש הראיות באשר לעובדה כי אספה היה תחת השפעת אלכוהול בטרם התרחשות התאונה. בין היתר גבו החוקרים עדויות מחבריו של אספה, שבילו איתו באותו הלילה במועדון בתל אביב. החוקרים עשויים במהלך השבוע לבצע עימותים בין אספה לכמה מחבריו.

תאונת פגע וברח בשדרות רוקח בתל אביב -24 ספטמבר 2018. חטיבת דובר המשטרה
זירת התאונה שבה נפגעו נשר והנער שהרכיב אותו/חטיבת דובר המשטרה

אלפי בני אדם ליוו למנוחות ביום ראשון את נשר, בנו בן ה-17 של הבמאי אבי נשר. נשר נטמן בבית העלמין שבמושב אודים. הוא הותיר אחריו הורים, איריס ואבי נשר, ואת אחותו הבכורה תום. בין המאות שהגיעו ללוות את נשר בדרכו האחרונה: חבריו לספסל הלימודים, חבריו למד"א שם התנדב ורבים מעולם התרבות הישראלי.

אביו, הבמאי אבי נשר, ספד לו בדמעות: "הייתי משלם כל מחיר להיטמן במקומו. אני חייב למצוא בסיוט הזה איזשהו אבל, אחרת העצב משתק, אני לא עושה סרטים עם סוף טוב, אבל לא אוהב סוף רע מדי. בטרגדיה הנוראה שפקדה אותנו קרן האור זה אתם. התעקשתם ובאתם לבית חולים, כל כך הרבה. עטפתם אותנו במעטפת חמה ומגוננת. הימים האחרונים הוכיחו לנו עד כמה חום ואחווה עוד קיימים במקום הזה. אני בוחר לאתר נקודת אור ולהצהיר שהשמועות על מותו של ה'ביחד' הישראלי מוקדמות מדי, ובסוף הסרט הזה זה משהו שכולנו יכולים להיאחז בו".

(עדכון ראשון: 21:57)

תיעוד רגע פגיעת הרכב בשני הנערים בתל אביב

צלמים זמניים מורשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully