וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זייפן שיטתי: יו"ר ש"ס לשעבר בחיפה נידון לעבודות שירות

5.10.2018 / 8:30

מישל לסטריגר, יו"ר ש"ס לשעבר בעיר חיפה ומי שהיה עוזרו של הרב הראשי הספרדי, נידון לארבע חודשי עבודות שירות. סטריגר הגיש לאורך שנים חתימות ומסמכים מזויפים לבית משפט בשמו של עורך דין, והורשע בגין הונאות של רישומים בהוצאה לפועל

מישל לסטריגר יו"ר ש"ס לשעבר בחיפה בקבלת גזר הדין בבית משפט השלום בחיפה 3.10.2018. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
מישל לסטריגר בבית משפט השלום בחיפה/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

בית משפט השלום בחיפה גזר אתמול (רביעי) ארבעה חודשי מאסר שיומרו בעבודות שירות על יו"ר ש"ס לשעבר בעיר, מישל לסטריגר, בגין הונאות לאורך שנים של רשמים בהוצאה לפועל. לסטריגר, תושב הדר הכרמל בן 54, שימש גם כעוזרו של הרב הראשי הספרדי בחיפה. השופט שלמה בנג'ו הטיל עליו בנוסף תשעה חודשי מאסר על תנאי לשלוש שנים וכן פסק לו קנס של 2,000 ש"ח, לתשלום ב-10 תשלומים של 200 ש"ח כל אחד.

העבירות התבצעו בין השנים 2006 עד 2013. הוא עיכב הליכים בהוצאה לפועל, איחד תיקים, ביטל צווים ושיחרר כספים. כך פעל לסטריגר: הוא זייף חתימה וחותמת של עורך דין אשר משרדיו בעיר התחתית בחיפה, ובמשך תקופה ארוכה הגיש בשמו מסמכים מזויפים לרשמים של בתי משפט שונים, שנפלו בפח ובמשך שנים אישרו לו בקשות שונות ומשונות. כך לדוגמא, באמצעות הגשת מסמכים מזויפים, לסטריגר הביא לכך שרשם ההוצאה לפועל בעבר, דאוד מאזן, היום שופט בית משפט השלום בקריות, יבטל עיכוב יציאתו מהארץ בשנת 2007.

עוד בוואלה! NEWS:
הוצתו רכביו של איש אמונו של דרעי ויו"ר ש"ס בחיפה שהורשע בעבירות זיוף
סגנו של נסראללה: ערוכים לכל עימות עם ישראל
מסרבת להתגרש מבעלה - והושעתה מתפקידה כמורה על ידי משרד החינוך

לשכת הוצאה לפועל חדשה ברמלה. רשות האכיפה והגבייה, מערכת וואלה! NEWS
רשות האכיפה והגבייה האחראית על מערכת ההוצאה לפועל/מערכת וואלה! NEWS, רשות האכיפה והגבייה

הוא לא היה היחיד. כשהוגבלה שוב יציאתו מהארץ של לסטריגר ב-2013, הוא פנה שוב באמצעות מסמכים מזויפים לרשמת תמי לוי יטח, היום שופטת בית משפט השלום בחיפה, וגם היא נעתרה וביטלה את הצו נגדו. הרשמת יפעת מישורי, היום שופטת בבית משפט השלום בעפולה, קיבלה על פי אותה שיטה החלטה לעכב את ההליכים נגדו ואף ביטלה פקודת מאסר נגדו.

באופן זה פעל לסטריגר בעוד מקרים רבים בהם קיבל מרשמים לשעבר המכהנים היום כשופטים הארכות לתשלום חובותיו, עיכובים בהליכי הוצאות לפועל, ביטול מגבלות שהוטלו על רישיון הנהיגה של אשתו, החזר כספי על סך 3,000 ש"ח שעוקלו ממנו ועוד.

בשנות התשעים לסטריגר שימש כיו"ר סיעת ש"ס בעיר חיפה, ונטל חלק פעיל ביותר בניהול קמפיין הבחירות הגדול של אריה דרעי טרם כניסתו לכלא. במשך שנים הוא שימש כעוזרו האישי של הרב הראשי הספרדי בחיפה שלמה שלוש, שהלך לעולמו ב-2014, כמה חודשים אחרי שבעצמו נחשד בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים עליהן פרקליטות מחוז חיפה התכוונה להגיש נגדו כתב אישום בכפוף לשימוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אריה דרעי בכנס סגור של מפלגת ש"ס: "אגורה אחת לא הלכה למקורבים". באדיבות איתי גדסי, רדיו קול חי, עריכה: שניר דבוש, מערכת וואלה! NEWS
לסטריגר ניהל את קמפיין הבחירות שלו תרם נכנס לכלא. אריה דרעי/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות איתי גדסי, רדיו קול חי, עריכה: שניר דבוש

היום לסטריגר מציג את עצמו כ"איש עסקים פרטי" וטוען כי: "20 שנה אינו מעורב כלל בפעילות ציבורית". הסתבכויותיו נמשכות, ובמהלך המשפט הציתו אלמונים את מכוניתו פעם אחר פעם.

בחקירתו במשטרה הכחיש מישל לסטריגר את העבירות המיוחסות לו. בסופו של דבר בעסקת הטיעון אליה הגיעו סנגוריו, עורכת הדין תמי אולמן ועורכי הדין יעקב שלומוביץ, שאדי סרוג'י ושחף אולמן עם הפרקליטות, הוא הודה בכתב האישום מתוקן בו הורשע.

להקראת גזר הדין לא ליווה אותו איש ממקורביו הרבים. הוא עמד קשוב מול השופט בנג'ו, אחז ספר תהילים פתוח ואמר לשופט כי הוא פותח בדרך חדשה, וכי אחרי חודשים ארוכים של משא ומתן הוא עומד להתחיל בעבודה חדשה.

עורכת דינו של לסטריגר תמי אולמן אמרה אמרה לוואלה! NEWS כי היא אינה סבורה כלל שמדובר בעונש קל וכי הם "מקבלים בהכנעה את החלטת בית המשפט, נלמד אותה ונפעל בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully