וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגנו של נסראללה: ערוכים לכל עימות עם ישראל

ברקע המתיחות אחרי חשיפת האתרים הסודיים בביירות, אמר נעים קאסם כי נאומו של נתניהו היה "הצגה". לדבריו, על אף שהוא לא צופה מלחמה בקרוב, " אנו נמשיך לחזק ולפתח את היכולות שלנו באופן יומיומי"

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

סגן מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, כינה היום (רביעי) את נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו באו"ם "הצגה תקשורתית כושלת" והזהיר כי הארגון מוכן לכל עימות עם ישראל. עם זאת, הוא אמר כי הוא לא צופה "מתקפה חדשה", כפי שאמר שר החוץ של לבנון ג'ובראן בסיל ביום שני, כשדחה את טענותיו של נתניהו ולפיהן חיזבאללה מסתיר אתרי טילים בלב ביירות.

"על אף שאנו לא צופים תוקפנות ישראלית, אנו נמשיך לחזק ולפתח את היכולות שלנו באופן יומיומי", אמר קאסם בטקס בביירות. הוא הוסיף כי לוחמי הארגון יישארו בסוריה "לפי הצורך", כפי שאמר לא פעם מזכ"ל הארגון השיעי חסן נסראללה.

לקריאה נוספת בנושא
לבנון על נאום נתניהו: ישראל מתכננת מתקפה חדשה
באצטדיון כדורגל ובלב שכונת מגורים: אתרי הטילים בביירות נחשפים

סגן מזכ"ל חיזבאללה נעים קאסם בריאיון לסוכנות הידיעות "רויטרס", 15 במרץ 2018. רויטרס
לא צופה מלחמה בקרוב. סגנו של נסראללה, נעים קאסם/רויטרס

בתוך כך, הבוקר פורסם בכלי תקשורת בלבנון כי אלפי תושבים ברובע א-דאחייה ביירות, מעוז חיזבאללה, קיבלו מסרוני אזהרה לטלפונים הסלולריים שלהם. "חיזבאללה הפך את האזור למחסני נשק, שעלולים להתפוצץ בכל רגע", נכתב במסרונים, שלפי ההערכות נשלחו על ידי ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נסיון חיזבאללה לבניית תשתית להסבת טילים למדוייקים בלב העיר ביירות. דובר צה"ל
טילים באצטדיון. אחד האתרים שחשפה ישראל/דובר צה"ל

אחרי הסיור שערך שר החוץ הלבנוני לשגרירים זרים ביום שני, אמר נתניהו כי ""חיזבאללה משקר במצח נחושה לקהילה הבינלאומית באמצעות סיור סרק תעמולתי".

לדברי ראש הממשלה, שר החוץ "לקח שגרירים למגרש הכדורגל, אך נמנע מלקחת אותם למפעל התת-קרקעי לייצור טילים מדויקים שנמצא בצמוד לו מתחת לקרקע. שישאלו את עצמם השגרירים מדוע המתינו שלוש יממות עד שביצעו את הסיור. כדרך קבע חיזבאללה דואג לנקות את השטח באתרים שנחשפו.

הוא הוסיף: "מצער שממשלת לבנון מקריבה את שלום אזרחיה בחיפוי על חיזבאללה שלקח את לבנון כבת ערובה לתוקפנותו נגד ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully