וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בנהריה: בן 11 נמצא ללא רוח חיים בביתו; הנסיבות בבדיקה

2.10.2018 / 18:11

אמו ואחיו התאום של הילד מצאו אותו מחוסר דופק ונשימה בביתם והזעיקו את צוות מד"א. החובשים והפרמדיקים פתחו בפעולות החייאה אולם בסופן נאלצו לקבוע את מותו. מבדיקה ראשונית עולה חשד שהאירוע התרחש מנסיבות רפואיות

זירת שוד אלים ברחוב הרצל, בת ים, 17 במרץ 2017. חגי נתני, תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
מותו של הילד נקבע במקום/מד"א, חגי נתני, תיעוד מבצעי מד"א

ילד כבן 11 נמצא ללא רוח חיים הערב (שלישי) בביתו שבנהריה. חובשים ופרמדיקים שהוזעקו לבית מגוריו של הילד ביצעו פעולות להחייאתו אולם נאלצו לקבוע את מותו במקום.

מבדיקה ראשונית עולה כי האירוע התרחש בזמן שהילד שהה לבדו בבית המשפחה. כשאימו שבה הביתה עם אחיו התאום הם מצאו אותו מוטל על ספת הסלון ללא רוח חיים.

תוך זמן קצר הגיע למקום צוות טיפול נמרץ של מד"א שהעריך כי הילד היה מוטל ללא רוח חיים במשך כמה שעות, עד שהאם הגיע לבית. הצוות פתח בפעולות החייאה אבל למרבה הצער, בסופו של דבר נאלץ לקבוע את מותו.

כונן "איחוד הצלה" אברהם וזאנה היה בדרך לביתו בשלומי כשהתקבלה קריאה על האירוע, "כשהגענו לבית מצאנו את הילד שוכב על הרצפה ומיד התחלנו בהחייאה, אבל למרבה הצער כנראה שלא היה לנו סיכוי. מיד אח"כ הגיעו אנשי מד"א והם קבעו את המוות", סיפר. למרות שוזאנה כבר היה מעורב בהחייאת ילדים כחלק מעבודתו, הוא אומר כי אינו זוכר אירוע כזה.

כוחות משטרה הגיעו למקום אך בשלב זה אין חשד לפלילים, וההערכות הן כי מדובר באירוע נדיר של מוות טבעי ממום רפואי שלא היה ידוע להורים. עם זאת, הדבר יתברר באופן וודאי רק לאחר שהגופה תועבר לנתיחה במכון לרפואה משפטית.

עוד בוואלה! NEWS:
ההתרברבות שפגעה באמינות: טענות נתניהו לא יביאו כל תועלת ביטחונית
בדרך למינוי רמטכ"ל ומפכ"ל: חברים חדשים הוצעו לוועדה למינויים בכירים
ראש ממשלת מלזיה: ליהודים יש אף ארוך, הם אשמים בבעיות במזה"ת

  • עוד באותו נושא:
  • נהריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully