וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועצת של טראמפ חשפה: גם אני קורבן לתקיפה מינית

קונוויי, שנחשבת לאחד הדמויות המוכרות בממשל טראמפ, התראיינה ל-CNN כדי להגן על מועמדו של טראמפ לבית המשפט העליון, שכמה נשים טוענות כי הוא תקף אותן מינית. כשנשאלה על יחסו של טראמפ לנשים אמרה: "אל תבלבל את זה עם מה שקרה לי"

רויטרס

קליאן קונוויי, יועצת בכירה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ואחת הדמויות המוכרות בממשלו, חשפה היום (ראשון) כי היא הייתה קורבן לתקיפה מינית. קונוויי דיברה ב-CNN כדי להגן על מועמדו של טראמפ לבית המשפט העליון, ברט קבנאו, אחרי שכמה נשים טענו שהוא ביצע בהן עבירות מין.

"אני מרגישה הרבה אמפתיה, למען האמת, לקורבנות תקיפה מינית, הטרדה מינית ואונס", היא נעצרה כדי לכחכח בגרונה ואמרה: "אני קורבן לתקיפה מינית. אני לא מצפה מקבנאו, או מכל אחד אחר, לשאת באחריות על כך. עליך להיות אחראי להתנהלותך".

עוד בנושא:
"האישה שהצילה את אמריקה?": העימות במעלית שהסעיר את הסנאט
טראמפ הורה ל-FBI לחקור את הטענות לעבירות מין נגד מועמדו לעליון

קליאן קונוויי יועצת בכירה לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ 9 יולי 2018. AP
"אני מרגישה אמפתיה לקורבנות, עברתי תקיפה מינית". קליאן קונוויי/AP

המראיין, ג'ייק טאפר, אמרה לה: "זו הפעם הראשונה ששמעת אותך מדברת על משהו אישי כל כך, ואני מצטער". והיא השיבה: "פשוט נמאס לי".

היא נשאלה איך היא יכולה לעבוד עבור טראמפ, אחרי הפרסומים על יחסו אל נשים, והשיבה: "אל תבלבל את זה עם זה, ובוודאי אל תערבב את זה עם מה שקרה לי. אל תכניס תמיד את טראמפ לכל דבר שקורה ביקום, זו טעות מספר אחת".

עוד באותו נושא

"למה לא התלוננתי": הרשת עונה על השאלה הקשה ביותר בפרשת ההטרדות המיניות

לכתבה המלאה
השופט ברט קבנאו בשימוע בוועדת המשפט של הסנאט 28 ספטמבר 2018. רויטרס
כמה נשים טוענות כי תקף אותן מינית בעת שהיה שיכור. קבנאו/רויטרס

טראמפ הורה ל-FBI לחקור את הטענות נגד קבנאו ודחה את ההצבעה על מינויו. החלטתו הגיעה אחרי השימוע שהתקיים בוועדת המשפט של הסנאט, שבו צפו יותר מ-20 מיליון בני אדם. ד"ר כריסטין בלייזי העידה כי בשנות ה-80 קבנאו לאנוס אותה יחד עם חברו. לפחות שלוש נשים נוספות האשימו את השופט בכך שביצע בהן עבירות מין כשהיה שיכור בעת שהיו תלמידות תיכון או סטודנטיות בייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully