וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרגדיה במודיעין: "הבעל רצח את אשתו - והתאבד"

גופותיהם של בני הזוג, בני 67 ו-62, נמצאו בדירתם לצד אקדח. השכנים סיפרו כי הגבר עובד כמאבטח ותיארו אותו כ"איש חיובי ושליו, אבל לא יודעים מה התרחש אצלם בבית". אחד מבני המשפחה לוואלה! NEWS: היא רצתה להיפרד ממנו כי הוא נהג להשתכר

בית משפחה במודיעין ברחוב כסלו שבו נמצאו גופות בני זוג בשנות ה60 לחייהם. אור רביד, מערכת וואלה! NEWS
הדירה שבה נמצאו ללא רוח חיים ברחוב הכסלו במודיעין/מערכת וואלה! NEWS, אור רביד

המשטרה חושדת כי מותם של בני הזוג שנמצאו אתמול (שישי) ללא רוח חיים בדירה ברחוב כסלו במודיעין הוא רצח והתאבדות. גופותיהם של השניים, בן 67 ו-62, נמצאו לאחר שמכבי האש פרצו לדירה בעקבות דיווח של ילדיהם. בזירה נמצא גם אקדח. שכניהם תיארו אותם כזוג נורמטיבי ושליו.

אחד מבני המשפחה סיפר לוואלה! NEWS כי הבעל, שהחזיק באקדח מכיוון שעבד כמאבטח בסופר, נהג להשתכר, ועל רקע זה ביקשה אשתו להיפרד ממנו בימים האחרונים. "מי נותן לאחד כזה רשיון לאקדח?" תהה. "הוא היה שותה ומשתכר בימים האחרונים, מדוכדך בגלל הרצון של האישה להיפרד ממנו. זה לא נתפס". בן המשפחה טען כי "הוא רצח אותה והתאבד".

בנם של הזוג כתב בדף הפייסבוק שלו: "אמא ואבא יקרים שלי, תנוחו על משכבכם בשלום. אני אוהב אותכם".

עוד בוואלה! NEWS:
צה"ל תקף בצפון הרצועה; שישה פלסטינים נהרגו בהפגנות בגבול
"נמאס לראות ילדים מתים בכבישים": מכת תאונות האופניים החשמליים
דוגמנית, מנהיגת מחאה, בעלות מכוני יופי: גל מעשי רצח של נשים בעיראק

ניידת זק"א מחוץ לבית במודיעין ברחוב כלסו בו נמצאו שתי גופות של בני זוג בשנות ה60 לחייהם. נתן קניג, מערכת וואלה! NEWS
ניידת זק"א בזירת האירוע/מערכת וואלה! NEWS, נתן קניג

האישה עבדה כעוזרת בגן. המשפחה לא מוכרת לרשויות הרווחה ולא התקבלו תלונות עבר בנוגע אליהם. מירי, אחת השכנות, אמרה כי זוהי "טרגדיה, בלתי נתפס" ותיארה את האישה כ"מאוד מופנמת, שקטה ונעימה" ואת הגבר כ"איש מאוד נחמד, מאוד עדין". יחד עם זאת, היא אמרה: "אבל מה שהתרחש אצלם בבית אנחנו לא יודעים. כל הסיפור לא מתחבר".

את הבעל, שלדבריה היה מוכר בשכונה בתור "האיש עם השפם", פגשה מירי מוקדם יותר בצהריים כשהוא הביא לה דבר דואר. "הם עברו למודיעין ממרכז הארץ לפני שש שנים. זוג שליו ונורמטיבי, מאוד נחמדים. חזרו לאחרונה מחופשה משפחתית באילת".

גם דודו, שכן נוסף של בני הזוג, תיאר את השניים כ"זוג נורמטיבי" וסיפר כי הם "מתגוררים בבניין ברחוב כסלו יותר משבע שנים. בן אדם מאוד חיובי. היו אומרים שלום. שכנים מאוד נעימים ושלווים".

לבני הזוג ארבעה ילדים - שלוש בנות ובן, ונכדים בגילאי העשרה. לפני הצהריים הילדים התקשרו לבית, ללא מענה. הם התקשרו לשכנים, שניסו לדפקו על דלת הבית, אך גם אז לא הייתה תשובה. בשלב זה יצרו הילידם קשר עם מוקד 100 של המשטרה. כוחות משטרה וכיבוי נכנסו פנימה דרך מרפסת הדירה, ושם מצאו את גופותיהם של בני הזוג ואת האקדח. צוות ההצלה נאלץ לקבוע את מותם של בני הזוג במקום. המשטרה פתחה בחקירה.

(עדכון ראשון: 19:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully