וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע האחרון: הטעות שכמעט פסלה את מועמדות ראש עיריית בית שמש

משה אבוטבול הגיש את רשימת תומכיו לראשות העיר בית שמש דקות ספורות לפני סגירת קבלת הרשימות במשרד הפנים. לאחר שזו נפסלה, הוא הקים במקום "מהומת אלוהים". לבסוף הגיע לסיכום עם יהדות התורה -שיאפשר לו להתמודד על ראשות העיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רשימת תומכיו נמצאה לא תקינה. אבוטבול/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיריית בית שמש, משה אבוטבול, כמעט עמד הערב (חמישי) בפני פסילת מועמדותו לראשות העיר על ידי היועצים המשפטיים של משרד הפנים. זאת, מאחר שהוא הגיש את רשימת תומכיו באופן לא תקין דקות ספורות לפני סגירת קבלת הרשימות במשרד הפנים. לבסוף הגיע אבוטבול לסיכום עם רשימת "יהדות התורה" בעיר ושובץ במקום הראשון למועצת העיר, כך שיוכל להתמודד על ראשות העיר.

לוואלה! NEWS נודע כי אבוטבול ביקש להתמודד על ראשות העיר, בנפרד מרשימתו. בהתאם לכך, היה עליו להגיש "קלסר" עם מספר חתימות תומכים בהתאמה למספר התושבים בעיר. אלא שרשימת התומכים שהגיש נמצאה כלא תקינה.

אבוטבול הגיע להגיש את הרשימה דקות ספורות לפני סגירת הרשימות, אז החליט מנהל הבחירות לדחות את התמודדותו ובעצם לפסול אותו. גורמים שנכחו במקום סיפרו כי אבוטבול הקים "מהומת אלוהים" והתחנן שלא יעשה זאת. טעות זו תוכל לסיים את התמודדותו הפוליטית כראש העיר. התמודדותו לראשות העיר הועברה לבחינת היועצים המשפטיים, בטרם החליט לבסוף על הסיכום עם "יהדות התורה".

את תגובתו של אבוטבול לא ניתן היה להשיג.

(עדכון ראשון: 23:01)

עוד בוואלה! NEWS:
המתלוננת נגד המועמד של טראמפ: "צעקתי כדי שישמעו אותי" | חי
אפילו עומר אדם גויס: כשראשי הרשויות עושים הכול כדי להיבחר מחדש
מתקפת טרור גדולה סוכלה: שבעה חשודים בתכנון פיגוע נעצרו בהולנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully