וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד משטרת גרמניה שעצר עיראקי שרצח נערה יהודייה - חשוד בחטיפה

התביעה במדינה הודיעה כי דיטר רומן, שנסע לחבל כורדיסטן כדי להביא בחזרה מבקש מקלט שאנס וחנק למוות את סוזאנה פלדמן, חשוד בחטיפתו. זאת מאחר שההסגרה לא אושרה על ידי הממשלה בבגדאד

רויטרס

מפקד המשטרה הפדרלית של גרמניה, דיטר רומן, חשוד בחטיפה אחרי שנסע באופן אישי לעיראק כדי להבטיח את הבאתו של חשוד ברצח ואונס של נערה יהודייה, שהסתרר במדינה - כך חשפו היום (חמישי) תובעים במדינה. כמה אנשים הגישו תלונות נגד רומן, שמסעו לחבל הכורדי שבצפון עיראק לפני כמה חודשים יחד עם כתבים מהעיתון הנמכר ביותר בגרמניה, הבילד, גרר ביקורת קשה.

רומן הגיע לכורדיסטן כדי לעצור את עלי בשאר, מבקש מקלט צעיר, החשוד שאנס וחנק למוות את הנערה סוזנה פלדמן בזמן שהתגורר בגרמניה. החשוד, שחי במקלט בעיר ויסבאדן שבמערב גרמניה בזמן הרצח, נמלט למולדתו לאחר מכן.

הרשויות בכורדיסטן עצרו אותו בתחילת יוני והסגירו אותו לרומן ולאנשיו בנמל התעופה בבירת החבל, ארביל, אולם לא הייתה בקשת הסגרה רשמית עם הממשלה המרכזית של עיראק בבגדאד. בשאר עצור בפרנקפורט בחשד לרצח של פלדמן ולאונס של נערה בת 11.

לקריאה נוספת בנושא
"בגלל ויכוח": המהגר העיראקי הודה ברצח הנערה היהודייה בגרמניה
גרמניה: מבקש המקלט החשוד ברצח נערה יהודיה נעצר בעיראק

סוזאנה פלדמן, עלי בשאר. עיבוד תמונה
חנק אותה למוות. פלדמן ובשאר/עיבוד תמונה

גופתה של פלדמן נמצאה ליד פסי רכבת ב-6 ביוני. בחקירתו סיפר בשאר, שהגיע לגרמניה במהלך גל הפליטים בקיץ 2015 וערער על דחיית בקשת המקלט שלו, כי רצח את הנערה בשל ויכוח שפרץ ביניהם. במהלך החקירה, נעצר גם חשוד בן 35 מטורקיה.

על אף שהמשטרה אמרה כי אין חשד שהרקע לרצח הוא אנטישמי, זה אחד מכמה פשעים חמורים שבהם היו מעורבים מהגרים לגרמניה בשנים האחרונות ושימשו את הימין הקיצוני להתנגח במדיניות הקנצלרית אנגלה מרקל. לפי הרצח, בשאר היה חשוד בכמה עבירות קטנות, אולם הוא לא הואשם בדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully