וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התנהגות מסוכנת לציבור": הוארך מעצר הכדורגלן החשוד בפגע וברח בת"א

26.9.2018 / 13:18

בית משפט השלום האריך בחמישה ימים את מעצרו של יצחק אספה החשוד שדרס שני רוכבי אופניים בני 16 ופצע אחד מהם באורח אנוש. "החשוד המשיך בדרכו והפקיר אותם, מעשיו מלמדים על התנהגות אנטי חברתית", אמר השופט בדיון

צילום:יותם רונן עריכת וידאו:ניר חן

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) בחמישה ימים את מעצרו של יצחק אספה, שחקן קבוצת מ.ס. אשדוד, החשוד בתאונת הפגע וברח שהתרחשה לפני כשלושה ימים בצפון תל אביב. בתאונה נפצעו באורח אנוש ובינוני שני נערים בני 16 שרכבו על אופניים חשמלים.

השופט רועי פרי ציין כי בתיק מתוארות עבירות בפקרה "כששני קטינים שוכבים על הכביש מתבוססים בדמם בעוד שהחשוד ממשיך בדרכו. נסיבות אלו מלמדות על מסוכנות, על מעשים כעורים והתנהגות אנטי חברתית. יש בידי המשטרה ראיות אובייקטיביות והמצאות החשוד במקום האירוע לרבות הצגת חשבונית של רכישת משקאות חריפים בסכום ניכר".

לקריאה נוספת:
שחקן מ.ס אשדוד יצחק אספה הוא החשוד בתאונת הפגע וברח בתל אביב
כנף מרוסקת, מראה שבורה: העדויות לעוצמת ההתנגשות ברכב הכדורגלן

יצחק אספה, החשוד בתאונת הפגע וברח, בית משפט השלום, ת"א, 24 בספטמבר 2018. צילום מסך
יצחק אספה בדיון הקודם בהארכת מעצרו, לפני יומיים/צילום מסך

בתחילה, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד בשבוע נוסף, אולם בקשתה התקבלה באופן חלקי. "אספה חשוד שהפקיר שני פצועים, לא הזעיק עזרה ושיבש את החקירה", אמר נציג המשטרה בדיון, רנ"ג אילון ניסן. "יש חשד שהנהג שהיה תחת השפעת אלכוהול". ניסן אף ציין כי ישנן פעולות חקירה מרובות המחייבות לדבריו, בהארכת מעצר נוספת. "החשוד שומר על זכות השתיקה, מה שדורש מאיתנו לבצע פעולות שעשויות לסתור טענות ואת כל המכלול עתידיות". במשטרה אף הסבירו כי בדיקת האלכוהול שנערכה לאספה התקיימה באמצעות מכשיר "ינשוף" חדש ומתקדם, שאינו מצריך בבדיקות דם.


מנגד, סניגורו של אספה, עו"ד אלון שליכטר כי ניסיונותיו של החשוד לשבש את החקירה אינם מתוארים בבקשת המעצר של המשטרה. הוא ביקש לשחרר את אספה למעצר בית בפיקוח אימו, אחותו ובת זוגו. "מדובר השחקן כדורגל נורמטיבי ואנחנו מודעים להד התקשורתי סביב הסיפור הזה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully