וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנף מרוסקת, מראה שבורה: העדויות לעוצמת ההתנגשות ברכב הכדורגלן

25.9.2018 / 16:14

בלעדי: בבדיקת היקף הנזקים שנגרמו למכוניתו של שחקן מ.ס. אשדוד יצחק אספה עולים ממצאים המעלים תמונת מצב לפיה החשוד היה אמור להיות מודע לכאורה לפגיעה ברוכבי האופניים. בין הממצאים: שמשה שבורה וטמבון מפורק. הרס רב נגרם גם לאופניים עליהם רכבו הנערים

עריכה: שניר דבוש

חוקרי משטרת מחוז תל אביב ביצעו היום (שלישי) בדיקות מעבדה למכונית הקאיה של שחקן הכדורגל יצחק אספה מקבוצת הכדורגל מ.ס. אשדוד, וכן אספו ראיות ודגימות מהאופניים החשמליים שעליהם רכבו שני הנערים שנפצעו בתאונת הדרכים בשדרות רוקח במהלך החג. אנשי המעבדה לזיהוי פלילי ובוחני התנועה בחנו את הפגיעות של האופניים וניסו להתאימם לפגיעה שנמצאה ברכב.

מהסימנים והבדיקות שנאספו ניתן היה להעריך לראשונה היקף הפגיעה שספגה מכונית הקאיה של השחקן וכן את עוצמתה. במסגרת הנזקים ניכר הרס כמעט מלא של כנף ימין, פגיעה בשמשה ושבירת מראת הצד. סימנים אלה מעלים תמונת מצב לפיה לכאורה, הנהג היה אמור להיות מודע באופן מלא לפגיעה באופניים. בנוסף ניכר כי נגרם נזק לחלקי פלסטיק בחזית, לפנס הקדמי ולטמבון.

לקריאה נוספת:
שחקן מ.ס אשדוד יצחק אספה הוא החשוד בתאונת הפגע וברח בתל אביב
חברתו של אספה: "הוא אמר 'אל תדאגי, אחזור כמה שיותר מוקדם'"
"הם שוכבים על הכביש, זה פגע וברח": הדיווח על התאונה בת"א

חוקרי משטרת ת"א ביצעו בדיקות מעבדה למכונית הקאיה של הכדורגלן יצחק אספה. אתר רשמי
הנזקים שנגרמו לרכב/אתר רשמי

גם ההרס באופניים העיד על עוצמת הפגיעה. הגלגל האחורי נעקר ממקומו והתעוות לחלוטין, שלדת האופניים נהרסה בחלקה האחורי וחלקים מהאופניים נופצו ונתלשו מהם.

בוחני התנועה ואנשי הזיהוי הפלילי ביצעו את הבדיקות במשך שעות ארוכות ואף תיעדו אותן. חלקים מן השברים הן של המכונית והן של הרכב יועברו לבדיקות מעבדה נוספות בהמשך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חוקרי משטרת ת"א ביצעו בדיקות מעבדה למכונית הקאיה של הכדורגלן יצחק אספה. אתר רשמי
בדיקת הממצאים, היום/אתר רשמי
חוקרי משטרת ת"א ביצעו בדיקות מעבדה למכונית הקאיה של הכדורגלן יצחק אספה. אתר רשמי
חוקרי משטרת ת"א ביצעו בדיקות מעבדה למכונית הקאיה של הכדורגלן יצחק אספה/אתר רשמי

אמש האריך בית המשפט השלום בתל אביב את מעצרו של החשוד. שחקן נוסף מקבוצת עירוני קריית שמונה, נעצר לאחר התאונה ושוחרר למעצר בית בן חמישה ימים. נציג המשטרה אמר כי "החשוד הפקיר את הפצועים, שיבש את החקירה, לא דיווח למשטרה ולא הגיש סיוע לצעירים. לפי בדיקת הינשוף רמת האלכוהול בדמו יצאה פי חמישה מהמותר".

מהחקירה עולה כי שני הנערים לא חבשו קסדות כפי שמחייב החוק, וכי ייתכן שאם היו נוקטים באמצעי הזהירות יכולה הייתה הפגיעה להיות מתונה יותר. עם זאת, בתיעוד התאונה נראה הנהג שאינו שומר על מרחק בטוח, ופוגע בשניים. אספה שותק בחקירתו ומסרב לענות על כל שאלה, וגורם במשטרת תל אביב אמר כי "בחינה של התאונה מעלה כי הוא גרם לה, נהג בגילופין, הפקיר - וברח".

יצחק אספה, החשוד בתאונת הפגע וברח, בית משפט השלום, ת"א, 24 בספטמבר 2018. צילום מסך
אספה יצחק בדיון בהארכת מעצרו, אתמול/צילום מסך

עו"ד אלון שליכטר סנגורו של החשוד: "מרשי הינו אדם חף מפשע, אסור להמשיך לתת יד לבית דין השדה שנעשה ביומיים האחרונים בכלי התקשורת. תמוהה בעיני שהמשטרה בוחרת להדליף פרטי מידע רבים מהחקירה בעוד בבית המשפט נטען כי הם חסויים ויכולים לשבש את החקירה. בית המשפט הורה למשטרה לסיים את החקירה עד למחר ואנחנו נעמוד על דרישתנו לשחרורו לביתו".

שליכטר הוסיף כי "מדובר פה באדם נורמטיבי הדור הצעיר של הכדורגל הישראלי המקרה טראגי מאוד ואני מבקש לשלוח תנחומים למשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully