וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מ.ס אשדוד יצחק אספה הוא החשוד בתאונת הפגע וברח בתל אביב

25.9.2018 / 11:21

אספה חשוד בהפקרת שני הנערים הפצועים ושיבוש החקירה. רמת האלכוהול בדמו הייתה פי חמישה מהמותר ומעצרו הוארך ביומיים. סנגורו: "מדובר באדם נורמטיבי, הדור הצעיר של הכדורגל". מהחקירה עולה כי הנערים שנפצעו לא חבשו קסדות, כפי שהתחייב בחוק

עריכת וידאו:ניר חן

הכדורגלן החשוד בתאונת הפגע וברח בתל אביב הוא שחקן מ.ס אשדוד יצחק אספה - כך הותר היום (שלישי) לפרסום. על פי החשד, אספה נהג ברכב בעת שפגע בשני נערים בני 16 אתמול בשדרות רוקח בעיר ונמלט מהמקום. בית המשפט השלום בתל אביב האריך אמש את מעצרו של החשוד. שחקן נוסף מקבוצת עירוני קריית שמונה, נעצר לאחר התאונה ושוחרר למעצר בית בן חמישה ימים.

חברו של אספה סיפר עליו לפני הדיון בבית המשפט כי "הוא ילד זהב, אין סיכוי שהיה עושה דבר כזה". נציג המשטרה אמר כי "החשוד הפקיר את הפצועים, שיבש את החקירה, לא דיווח למשטרה ולא הגיש סיוע לצעירים. לפי בדיקת הינשוף רמת האלכוהול בדמו יצאה פי חמישה מהמותר".

יצחק אספה, החשוד בתאונת הפגע וברח, בית משפט השלום, ת"א, 24 בספטמבר 2018. צילום מסך
אספה בדיון הארכת מעצרו, אתמול/צילום מסך

מהחקירה עולה כי שני הנערים לא חבשו קסדות כפי שמחייב החוק, וכי ייתכן שאם היו נוקטים באמצעי הזהירות יכולה הייתה הפגיעה להיות מתונה יותר. עם זאת, בתיעוד התאונה נראה הנהג שאינו שומר על מרחק בטוח, ופוגע בשניים. אספה שותק בחקירתו ומסרב לענות על כל שאלה, וגורם במשטרת תל אביב אמר כי "בחינה של התאונה מעלה כי הוא גרם לה, נהג בגילופין, הפקיר - וברח".

עו"ד אלון שליכטר סנגורו של החשוד: "מרשי הינו אדם חף מפשע, אסור להמשיך לתת יד לבית דין השדה שנעשה ביומיים האחרונים בכלי התקשורת. תמוהה בעיני שהמשטרה בוחרת להדליף פרטי מידע רבים מהחקירה בעוד בבית המשפט נטען כי הם חסויים ויכולים לשבש את החקירה. בית המשפט הורה למשטרה לסיים את החקירה עד למחר ואנחנו נעמוד על דרישתנו לשחרורו לביתו".

שליכטר הוסיף כי "מדובר פה באדם נורמטיבי הדור הצעיר של הכדורגל הישראלי המקרה טראגי מאוד ואני מבקש לשלוח תנחומים למשפחה".

מ.ס אשדוד פרסמה אתמול הודעה בה נאמר: "מועדון ספורט אשדוד מצר על האירוע בו היה מעורב שחקן הקבוצה. בשעות אלו אנו למדים את פרטי המקרה ועוקבים בדריכות אחר החקירה. השחקן הינו שחקן צעיר וחיובי, שייתכן כי שגה. בשעה זו כשהחקירה עוד בעיצומה אנו תומכים בו ומסייעים בייצוג המשפטי שלו ולכשיתבררו העובדות נגיב בהתאם להן. מעל לכל אנו מייחלים לרפואה שלמה של הנערים הפצועים ושולחים להם איחולי החלמה מהירה".

"הם שניהם שוכבים על הכביש, זה נראה לי פגע וברח. האופניים מרוסקים", כך נשמע הדיווח שהתקבל אמש במד"א על התאונה. אחד הנערים עדיין מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב שבעיר ומצבו קשה. חברו, שנפצע באורח קל, שוחרר אתמול לביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully