וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגישים תחת מתקפה": מכת היתושים שלא נותנת מנוח לתושבי המרכז

25.9.2018 / 17:40

במרכז הארץ מתלוננים על המטרד החדש-ישן עם הגעת עונת המעבר ויציאת המטיילים לשטח. "אין יום שאני לא נכנסת למיטה חבולה", סיפרה אחת מהם. במשרד הבריאות ממליצים לנקוט באמצעי הזהירות. מעבר לאי הנעימות, החשש האמיתי הוא העברת קדחת הנילוס

אילוסטרציה. ShutterStock
לא נעים. היתושים חזרו/ShutterStock

עם הגעתה של עונת המעבר לשיאה וחופשות החגים בחודש האחרון, תושבים מהמרכז ומהשרון התלוננו על יתושים רבים שפקדו את האזור והותירו אחריהם "קורבנות" רבים שנעקצו. התגברות התופעה קשורה לתנאי מזג האוויר כמו גם להימצאות מקורות מים עומדים וזמינות המטיילים הרבים, כשאליהם מתווספים הגעתו של יתוש הטיגריס האסייני והחשש מפני העברת מחלות.

"אי אפשר יותר", אמרה ליאור דוד, סטודנטית במכללת בית ברל המתגוררת באחד מיישובי לב השרון. "בסופר, במועדון, בחנייה, אפילו בגן השעשועים, אנחנו מרגישים תחת מתקפה. לא משנה מה מורחים ואיך מתגוננים נראה שהשנה היתושים כאן כדי להישאר. אין יום שאני לא נכנסת למיטה עקוצה וחבולה".

מיכל, תושבת השרון, אמרה כי הרגליים של בנה "נראות כמו מסננת". לדבריה, "הבנו שזה קשור למים עומדים באזור הסינמה סיטי, אבל אנחנו לא מבינים למה זה כבר כמה זמן ככה. בכלל, איך זה קורה במדינה מפותחת".

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ בנאום באו"ם: איראן זורעת מוות, הרס וכאוס - נטיל עוד סנקציות
בשם האח: מיליונר בריטי ואשתו נרצחו באחוזתם בתאילנד
"עידן הפגע וברח נגמר": הסרטון המאיים של איראן על מדינות המפרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully