וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום באינטרנט, אנשי קשר ודירות מסתור: כך עבדה רשת בתי הבושת בישראל

25.9.2018 / 17:16

מכתבי האישום שהוגשו נגד שבעת חברי הרשת, בהם בני זוג ובנם, עולה כי פעלו באמצעות אנשי קשר לאיתור נשים בחו"ל כדי להביאן לישראל ולפזרן בבתי בושת. השבעה נעצרו לפני כחודש במסגרת פשיטה שערכה המשטרה על דירות המסתור ששימשו לזנות

צילום: דוברות המשטרה, ורוני כנפו, עריכה: יאיר דניאל

הפרקליטות הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתבי אישום נגד שבעה בני אדם, בהם בני הזוג זרינה וולדימיר בלוב ובנם אולג גולדין, בגין הפעלת רשת לייבוא וסחר בנשים לישראל, לצורך העסקתן בזנות. הפרשה נחשפה לפני כחודש, אז פשטה המשטרה על שמונה בתי בושת מאולתרים ברחבי הארץ ועצרה 12 חשודים, זאת לאחר חקירה ממושכת ובשיתוף פעולה עם רשויות מעבר הגבולות בנתב"ג.

על פי ממצאי החקירה, בין החודשים אפריל עד אוגוסט 2018, הנאשמים פעלו להבאתן של 11 נשים ממדינות חבר העמים לישראל, לשם העסקתן בזנות בדירות שונות בירושלים ובחיפה. מהחקירה עולה כי החשודים נהגו לאתר נשים באוקראינה וגיאורגיה, זאת בעזרת אנשי קשר המתגוררים במדינות אלו, שם "העסיקו" נשים באמצעות הצעות עבודה באתרי האינטרנט המקומיים.

עוד בוואלה! NEWS:
הזוג ניהל רשת בתי בושת: נחשפה פרשת סחר בנשים "חוצת גבולות"
בשם האח: מיליונר בריטי ואשתו נרצחו באחוזתם בתאילנד

זנות וסחר בבני אדם - נערות צעירות הוברחו מאוקראינה וגיאורגיה ומכרו שירותי מין בבתי בושת ברחבי הארץ. אתר רשמי
אחת מדירות בתי הבושת שנחשפו בפשיטת המשטרה/אתר רשמי

בהתאם לעסקאות שנרקמו בין הנאשמים לבין שני אנשי הקשר, עבור כל אישה שאותרה על ידיהם, ואשר עזבה את מדינת מגוריה והועסקה בזנות בישראל באחד מבתי הבושת אשר בניהולה של הנאשמת זרינה בלוב, שילמו הנאשמים לאנשי הקשר "דמי שימוש" שבועיים בסך של כ-200-250 דולר.

מיד עם נחיתתן של הנשים, הן נאספו על ידי בני הזוג או בנם והועברו לאחד מבתי הבושת ברחבי הארץ. שם, בהתאם להנחיות הנאשמים, היה על הנשים להעביר אליהם מחצית מההכנסות בתום כל מעשה זנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חשודה במעורבות ברשת הסרסרות. מערכת וואלה! NEWS
הנאשמת בלוב בבית המשפט/מערכת וואלה! NEWS

בנוסף לפשיטות על הבתי הבושת לפני חודש, הגיעו חוקרי המשטרה אל ביתם של בני הזוג החשודים בניהול הרשת. במסגרת החקירה שלוותה על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, עלה בנוסף כי חלק מהמעורבים חשודים בעבירות הנוגעות לביטוח הלאומי וחקירה זו מנוהלת בשיתוף פעולה יחידת החקירות של המוסד לביטוח לאומי. בנוגע ליתר הנאשמים, ביקשה הפרקליטות להטיל עליהם תנאים מגבילים עד תום ההליכים.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully