וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג ניהל רשת בתי בושת: נחשפה פרשת סחר בנשים "חוצת גבולות"

12 חשודים נעצרו בחשד להפעלת רשת סחר בנשים שכללה שמונה בתי בושת ברחבי הארץ. בין העצורים גם בני זוג ובנם. על פי החשד המעורבים פעלו לאיתור נשים באוקראינה ובגיאורגיה באמצעות אנשי קשר באותן מדינות ולהבאתן לישראל

צילום: דוברות המשטרה, ורוני כנפו, עריכה: יאיר דניאל

המשטרה עצרה היום (שלישי) 12 בני אדם, בהם בני זוג ובנם, בחשד שהפעילו רשת לייבוא וסחר בנשים לישראל, לצורך העסקתן בזנות. החקירה בנושא החלה לפני כחודשיים, בעקבות מידע שהתקבל במשטרה ובשיתוף פעולה עם רשויות מעבר הגבולות בנתב"ג, לפיו אישה ובן זוגה פעלו להעברת אישה אחרת מחו"ל עבור בית הבושת שנמצא בניהולם.

עם התקדמות החקירה, עלה כי תחת בני הזוג פעלה רשת היררכית עם בעלי תפקידים מוגדרים, שניהלו שמונה בתי בושת ברחבי הארץ - חמש מהן בירושלים, והיתר בנשר, בחיפה ובאשקלון. החשודים נעצרו בפשיטות משטרה על הדירות שבהן ניתנו שירותי הזנות, במסגרתן נתפסו מכשירי טלפון ניידים, כסף מזומן, דרכונים ומסמכים נוספים. מהחקירה עולה כי החשודים נהגו לאתר נשים באוקראינה וגיאורגיה, באמצעות אנשי קשר המתגוררים במדינות אלו.

בית משפט השלום בירושלים האריך היום בשבוע את מעצרם של החשודים, ולדימיר וזרינה בלוב ושל בנם, אולג גולדין. לדברי השופטת מרים ליפשיץ פריבס, מחומר החקירה עולה "חשד סביר לביצוע העבירות". עוד הוסיפה השופטת כי ישנו חשש שהחשודים יפעלו לשיבוש החקירה, ובשל כך הורתה על הארכת מעצרם. עו"ד ילנה לובושיץ', פרקליטתו של ולדימיר בלוב, אמרה במהלך הדיון בעניינו כי הוא מכחיש את המיוחס לו ואינו מעורב במעשים.

שוטרים במהלך חשיפת בית בושת. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
חשיפת בית בושת שפעל במסגרת הרשת/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

עוד עולה מהחקירה כי אנשי הקשר מעבר לים נהגו לפרסום הצעות עבודה באתרי אינטרנט מקומיים לנשים צעירות, ולאחר שהאחרונות השאירו פרטיהן באתר, הוצעה להן העבודה בישראל. אלו שאותרו ונמצאו "מתאימות", תודרכו על ידי החשודה בניהול הרשת, שלכאורה דאגה לשלוח איש קשר מישראל להיפגש עם הנשים בחו"ל ולהביאן ארצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מנמל התעופה - לבתי בושת

עוד עולה מחומרי החקירה, כי מיד עם נחיתתן, נאספו הנשים על ידי החשודה, בן זוגה או בנה והן והועברו לאחד משמונת בתי הבושת. עם התקדמות החקירה הסמויה בנושא, עלה כי החשודה הראשית ניהלה את הרשת יחד עם בן זוגה שהיה אחראי על הפן הכלכלי. ברשת פעלו על פי החשד גם בנה וחשודים נוספים שנהגו לשכור הדירות, להעביר הצעירות מבית בושת אחד לשני ואף לתחזקן.

בנוסף לפשיטות על הבתי הבושת הגיעו חוקרי המשטרה אל ביתם של בני הזוג החשודים בניהול הרשת. במסגרת החקירה שלוותה על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, עלה בנוסף כי חלק מהמעורבים חשודים בעבירות הנוגעות לביטוח הלאומי וחקירה זו מנוהלת בשיתוף פעולה יחידת החקירות של המוסד לביטוח לאומי.

(עדכון ראשון: 15:14)

חשודה במעורבות ברשת הסרסרות. מערכת וואלה! NEWS
בלוב בבית המשפט, היום/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully