וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער אינדונזי שרד בלב ים במשך 49 ימים

אידי נובל אדילנג בן ה-18 הניח מלכודות דגים כשרוחות עזות הרסו את העוגן של כלי השיט וסחפו אותו מרחק של אלפי קילומטרים לעבר האי גואם. אחרי שרבים חלפו על פניו, קפטן של ספינה מפנמה איתר אותו ופינה אותו לחוף מבטחים

נער אינדונזי שאותר על סירת דיג, אוגוסט 2018. אתר רשמי
"הוא היה מפוחד ובכה הרבה". הנער על סירת הדיג/אתר רשמי

נער אינדונזי בן 18 שרד 49 ימים בלב ים בסירת דיג, שבמהלכם ניזון מדגים שבישל על עץ שלקח מכלי השיט שלו. אידי נובל אדילנג היה במרחק של כ-125 ק"מ מחופי אינדונזיה כשרוחות עזות באמצע יולי שברו את העוגן של הסירה.

הוא אותר אלפי קילומטרים משם, בסמוך לאי גואם, על ידי כלי שיט פנמי. הנער, מהאי סולוואסי, עבד בסירת דיג צפה, ששטה ללא מנוע או משוטים. עבודתו הייתה להאיר את מנורות הסירה, שאמורות למשוך דגים אל המלכודות. בכל שבוע הוא היה מקבל אספקה מאחד מעובדי החברה, שהיה מגיע לאסוף את הדגים.

עוד ידיעות מהעולם
"התינוקת הראשונה" של ניו זילנד כבשה את האו"ם
בדרך לממשלת ימין? ראש ממשלת שבדיה הודח בהצבעת אי-אמון

מפת אינדונזיה. עיבוד תמונה
מפת אינדונזיה/עיבוד תמונה

ב-31 באוגוסט הוא שלח אות רדיו כשראה את כלי השיט הפנמי בסמוך לאליו. קפטן הספינה יצר קשר עם משמר החופים של גואם, שהנחה את הצוות לקחת את הנער ליפן, יעדה של הספינה. הוא הגיע ליפן ב-6 בספטמבר ושב לאינדונזיה יומיים לאחר מכן, שם הוא התאחד עם משפחתו.

"הוא אמר שהוא היה מפוחד ובכה הרבה", סיפר דיפלומט אינדונזי המוצב ביפן לעיתון "ג'קרטה פוסט". "בכל פעם שהוא ראה ספינה גדולה הייתה לו תקווה, אבל יותר מעשר ספינות חלפו על פניו. אף אחת לא עצרה או ראתה אותו".

אמו של הנערה סיפרה לסוכנות הידיעות הצרפתית כי המנהל של בנה סיפר לבעלה על כך שהוא נעדר. "התפללנו חזק", אמרה האם, נט קהיקינג. "הוא יהיה בן 19 ב-30 בספטמבר, אנחנו הולכים לחגוג", אמרה אמו של הנער, שמצבו הבריאותי הוגדר כטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully