וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התינוקת הראשונה" של ניו זילנד כבשה את האו"ם

ניב טה ארוה, בתה בת השלושה חודשים של ראשת הממשלה ג'סינדה ארדרן, מתלווה לאמה במהלך העצרת הכללית. בזמן נאומיה ופגישותיה של האם, בן הזוג המסור מטפל בתינוקת

צילום: CNN ורויטרס

ראשת ממשלת ניו זילנד ג'סינדה ארדרן רשמה היסטוריה נוספת, כשהביאה את התינוקת בת השלושה חודשים שלה לאו"ם. לפני שנאמה אתמול (שני) בפסגת השלום על שם נלסון מנדלה, היא שיחקה עם בתה ניב טה ארוה, ובן זוגה החזיק ב"תינוקת הראשונה" של ניו זילנד בזמן דבריה.

ארדרן, המנהיגה השנייה בלבד שמביאה ילד לעולם בעודה בתפקיד, הסבירה כי ההחלטה להביא עמה את בתה לנסיעה בת ששת הימים נבעה מכך שהיא עדיין מיניקה. "בניו זילנד היא רוב הזמן לידי", אמרה ראשת ממשלת ניו זילנד.

בן זוגה של ראשת ממשלת ניו זילנד ג'סינדה ארדרן  עם בתם ניב במטה האו"ם בניו יורק, 24 בספטמבר 2018. רויטרס
ארדרן, בתה ניב ובן זוגה במטה האו"ם, אתמול/רויטרס

בזמן שהיא תקיים פגישות עם מנהיגי העולם באו"ם, בן זוגה קלאק גייפורד יטפל בניב, שבתעודת הכניסה שלה למטה הארגון בניו יורק תוארה כ"תינוקת הראשונה". לדברי ארדרן, ששבה לעבודה בחודש שעבר אחרי שישה שבועות של חופשת לידה, היא תשלם מכיסה את עלות הנסיעה של בן זוגה מאחר שהוא התלווה אליה כדי לדאוג לניב.

"ראשת הממשלה ארדרן הראה כי אין מישהו שיותר מתאים לייצג את ארצו מאשר אם עובדת", אמר דובר האו"ם סטפן דיואריץ'. "רק 5% ממנהיגי העולם הן נשים, כך שעלינו לקבל את פניהן כאן בצורה המיטבית ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"התינוקת הראשונה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully