וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ נגד המתלוננת על השופט: "הייתה מגישה תלונה אם זה קרה"

נשיא ארה"ב טען כי קבנאו "נמצא תחת מתקפה של פוליטיקאים מהשמאל הראדיקלי שלא רוצים לדעת את התשובות, הם רק רוצים להרוס ולעכב". המתלוננת הודיעה כי תסכים להעיד נגד קבנאו בהמשך השבוע הבא אם הסנאטורים יספקו תנאים הוגנים שיבטיחו את בטיחותה

צילום: CNN, עריכה: טל רזניק

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הטיל היום (שישי) ספק בפרופ' כריסטין בלייזי פורד שהאשימה את מועמד הנשיא לעליון ברט קבנאו בתקיפה מינית, והאשים את מתחריו של קבנאו בכך שניסו "להרוס" את המועמד שלו.

"אין לי ספק שאם התקיפה הייתה גרועה כמו שד"ר פורד טענה, תלונות היו מיד מוגשות עם רשויות החוק האמיתיות, על ידה או על ידי הוריה האוהבים", כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו. הוא הוסיף כי קבאנו "הוא אדם מצוין, בעל מוניטין ללא דופי, שנמצא תחת מתקפה של פוליטיקאים מהשמאל הראדיקלי שלא רוצים לדעת את התשובות, הם רק רוצים להרוס ולעכב".

עוד בוואלה! NEWS:
הרכבת הקלה בבני ברק: אושר המשך העבודות בשבת; אלפי חרדים מוחים
לוחם צה"ל נפצע קל מפגיעת רסיס בגבול עזה; צעיר פלסטיני נהרג
אתיופיה: יותר מ-20 הרוגים במהומות על רקע אתני

עורכת דינה של פורד, ליסה בנק, הודיעה היום לוועדת הסנאט כי הפרופסורית תסכים להעיד נגד קבנאו בהמשך השבוע הבא אם הסנאטורים יספקו תנאים הוגנים אשר יבטיחו את בטיחותה. "כפי שאתם מודעים לכך, היא מקבלת איומים על חייה, אשר דווחו ל-FBI, והיא ומשפחתה נאלצו לצאת מביתם", כתבה עורכת הדין במכתב לסנאט.

בנוסף לכך, מקור המקורב לקריסטין פורד סיפר לסוכנות "איי-פי" כי היא מתכננת להפגש עם סוכנים מה-FBI על מנת לדון איתם על טענותיה, לפיהם היא מקבלת איומים על חייה מאז שהתלוננה על המועמד לנשיאות בית המשפט העליון.

עוד באותו נושא

האישה שטוענת כי מועמד טראמפ לעליון תקף אותה מינית: "מאיימים על חיי"

לכתבה המלאה
מועמד בית המשפט העליון האמריקאי, ברט קוואנו, מעיד בוושינגטון. רויטרס
דוחה את ההאשמות נגדו. ברט קבנאו/רויטרס

לדבריה של פרופ' פורד, התקיפה אירעה בשנת 1982, בעת שהיא הייתה בת 15 וקבנאו בן 17. פורד סיפרה כי כי בזמן מסיבה בעיר בת'סדה, מרילנד, קבנאו וחברו, שהיו שתויים, פיתו אותה לאחד החדרים, שם צפה חברו של קבנאו במתרחש, בזמן שהשופט לעתיד ניסה להשתיק את צעקותיה של פורד. עם זאת, היא הצליחה להימלט בסופו של דבר.

במהלך ריאיון שנערך בתחילת השבוע ל"וושינגטון פוסט", סיפרה פורד כיצד קבנאו הצמיד לכאורה אותה למיטה והפשיט אותה יחד בעת שהיו בני נוער. עוד טענה בלייזי כי גם בחלוף עשרות שנים האירוע גרם לה למצוקה מתמשכת והיא נזקקה לטיפול פסיכולוגי.

קבנאו דחה את ההאשמות נגדו ואמר: "אני מכחיש באופן חד משמעי את הטענה הזאת, לא עשיתי זאת בתיכון או אי פעם".

כריסטין בלייזי פורד המתלוננת נגד מועמד טראמפ לעליון ברט קבנאו. מערכת וואלה! NEWS
לפי פורד, התקיפה אירעה בעת שהייתה בת 15 וקבנאו בן 17. פרופ' פורד/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully