וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של ארי פולד חזרה לזירת הרצח: "ממשיכים את דרכו"

21.9.2018 / 19:41

משפחתו של ארי פולד, שנרצח ליד הכניסה למרכז המסחרי בגוש עציון, חזרה לזירת הרצח ופגשה את מוכרת הפלאפל שהוא הציל לאחר שירה במחבל בעודו פצוע. "למרות הכאב הפרטי המר אנו מתמלאים גאווה מגבורתו ומהדרך שבה ארי חי את חייו"

עריכה: איתי עמרם

בני משפחתו של ארי פולד, שנרצח ביום ראשון פיגוע דקירה בגוש עציון, עלו הבוקר (שישי) לקברו, ומיד לאחר מכן הגיעו למקום בו נדקר. בני המשפחה ביקשו להעביר מסר מחזק שבמרכזו המשך גאוותו של ארי ומבט קדימה.

אביו של ארי, יונה פולד, אמר על הקבר: "צמחנו ונמשיך לצמוח ממה שקרה ונבחר בחיים. למדנו תעצומות נפש מחייו וממותו של ארי, ולמרות הכאב הפרטי המר אנו מתמלאים גאווה מגבורתו ומהדרך שבה ארי חי את חייו. ממשיכים קדימה בדרכו".

לאחר העלייה לבית העלמין הגיעה המשפחה למקום הרצח והתכנסה לארוחת בוקר במרכז המסחרי במקום בו ארי מנע פגיעה במבקרים וקונים שהיו שם בשעת הפיגוע. בנוסף לכך, בני המשפחה פגשו במרכז גם את מוכרת הפלאפל שארי הציל וערכו עמה מפגש מרגש.

עוד בוואלה! NEWS:
"ירי של מעל ל-20 טילים סורים ללא בקרה": הדוח שהציג צה"ל לרוסים
הרכבת הקלה בבני ברק: אושר המשך העבודות בשבת; החלה מחאת החרדים

משפחתו של ארי פולד פוגשת את מוכרת הפלאפל שארי הציל. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
המשפחה מחבקת את מוכרת הפלאפל שהציל ארי/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

בתו של ארי, תמר פולד, סיפרה על ההגעה לזירת הרצח. "הרבה אומרים שזה מפחיד ופחות נעים, אבל אני חושבת שזאת גאווה ללכת לאן שהוא נרצח", סיפרה תמר. "זה מה שהוא היה רוצה. להראות לעולם שלא משנה מה, הוא עדיין חלק מאיתנו".

פולד, אב לארבעה מהיישוב אפרת, היה בן 40 במותו. נדקר על ידי המחבל סמוך לכניסה למרכז המסחרי "הרים", וירה לעבר המחבל יחד עם אזרח נוסף והמאבטח שהיה במקום. המחבל חליל יוסף עלי ג'ברין, נער בן 16 מהכפר יטא, נורה בזירה ונפצע באורח בינוני. הוא פונה אל בית החולים הדסה עין כרם שבירושלים.

משפחת פולד מסרה כי היא מתרגשת מהחיבוק שהיא מקבלת מישראלים רבים שאימצו את דמותו של ארי, וביקשה מכל עם ישראל "להמשיך בדרך הזו, הדרך היהודית הגאה בקומה זקופה בארץ ישראל. זה מה שארי היה רוצה".

עוד באותו נושא

"מלוחמי ההסברה הגדולים": ארי פולד נדקר, ירה במחבל - ומת

לכתבה המלאה
ארי פולד, הנרצח בפיגוע הדקירה בצומת גוש עציון, 16 בספטמבר 2018. FACEBOOK, מערכת וואלה! NEWS
ארי פולד/מערכת וואלה! NEWS, FACEBOOK

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully