וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: חמישה נפצעו באירוע ירי בסירקיוז שבניו יורק

21.9.2018 / 7:42

משטרת העיר שבמדינת ניו יורק דיווחה על האירוע, שהרקע לו עדיין לו ברור. התקשורת המקומית דיווחה כי חמישה בני אדם נורו, בהם ילדים. כוחות גדולים של משטרה ואמבולנסים הוזעקו לזירת האירוע

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

(בווידיאו: הירי במרילנד, אמש)

משטרת סירקיוז שבמדינת ניו יורק, ארצות הברית, הודיעה הבוקר (שישי) כי התקבל דיווח על אירוע ירי בעיר. הרקע לאירוע עדיין לא ברור ועל פי דיווחי התקשורת המקומית נורו במקום עשר יריות. ככל הנראה חמישה בני אדם נפצעו במהלך הירי, בהם ילדה בת שמונה, אך לא ברור עדיין מה מצבם של הפצועים. כוחות גדולים של משטרה ואמבולנסים הוזעקו לזירת האירוע.

עוד בוואלה! NEWS:
בלון נפץ התפוצץ במושב בשדות נגב; צה"ל תקף בצפון הרצועה
טנזניה: חשש לחיי 200 איש בטביעת מעבורת באגם ויקטוריה
מתכוננים לעצרת האו"ם: טראמפ ייפגש עם נתניהו; איוונקה תשתתף

תיעוד מזירת האירוע:

התקרית באה פחות מיום לאחר אירוע ירי נוסף שאירע במדינת מרילנד, שבו נהרגו ארבעה בני אדם. האירוע החל כשהחשודה, ככל הנראה עובדת במרכז הפצה של רשת בתי המרקחת "ריט אייד" בעיר אברדין שבצפון-מזרח המדינה, פרצה למקום עבודתה כשהיא חמושה. שלושה בני אדם נורו למוות ושניים נוספים נפצעו. לאחר מכן היא ירתה לעצמה בראש בניסיון להתאבד, ללא הצלחה, ולאחר מכן ירתה בעצמה שוב. היא אושפזה בבית חולים מקומי ובמהלך הלילה מתה מפצעיה. הרקע עדיין נבדק, אך גורמים המעורים בנושא דיווחו לרשת CNN כי החשודה ככל הנראה עובדת מתוסכלת.

(עדכון ראשון: 06:05)

מרדף משטרתי בארצות הברית. AP
ניידת משטרה בארצות הברית/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully