וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנזניה: לפחות 100 הרוגים בטביעת מעבורת באגם ויקטוריה

לפחות 100 מנוסעי המעבורת טבעו למוות באגם שבצפון המדינה האפריקנית, כשמניין ההרוגים צפוי לעלות עם חידוש פעילותם של צוותי החילוץ בבוקר. מאה איש חולצו ו-32 במצב קריטי. ההערכה היא שהמעבורת יצאה משיווי משקל בשל עומס יתר של נוסעים

אגם ויקטוריה בצפון טנזניה, 2002. AP
המעבורה טבעה בשל עומס יתר. אגם ויקטוריה/AP

לפחות 100 בני אדם מתו אמש (חמישי) בטביעת מעבורת באגם ויקטוריה שבצפון טנזניה, כשעל פי ההערכה מניין ההרוגים צפוי לעלות ואף להגיע ל-200. צוותי החילוץ פעלו במהלך היום לחילוצם של כמאה בני אדם, מתוכם 32 מאושפזים במצב קריטי, ואימתו את מותם של חלק מההרוגים. הם יחדשו את פעילותם עם עלות השחר כדי לחפש אחר יתר הנוסעים שטבעו.

המעבורת, שטבעה בשעות אחר הצהריים במרחק מטרים ספורים מהרציף, נשאה על פי ההערכה כ-300 נוסעים, אך קשה להגיע לאומדן מדויק יותר מכיוון שהאדם שהנפיק את הכרטיסים נמנה עם קורבנות התקרית ויחד איתו אבדו גם הנתונים המדויקים. גורמים רשמיים מעריכים כי המעבורת טבעה בשל עומס יתר של נוסעים, שהוציאו אותה משיווי משקלה לאחר שרבים מהם נעו אל צד אחד של הסיפון.

בשנת 1996 נהרגו לפחות 500 בני אדם בטביעת מעבורת באגם ויקטוריה, באותו האזור. בנוסף לכך, בשנת 2012 נהרגו לפחות 145 בני אדם בטביעת מעבורת בחופי זנזיבר, חבל ארץ של טנזניה שנמצא באוקיינוס ההודי.

(עדכון ראשון: 01:09)

עוד בוואלה! NEWS:
בלון נפץ התפוצץ במושב בשדות נגב; צה"ל תקף בצפון הרצועה
"המתווך" של ליברמן והנכד המיוחס: אנשי הצללים של הציבור החרדי
ניסיונות חדירה והפגנות ליליות: למה צה"ל מכיל את האירועים בגבול עזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully