וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה זהות אשה שתועדה בורחת מאנס ומצלצלת בדלת השכנים

21.9.2018 / 0:18

משטרת אלבמה חיפשה אחר אישה באזיקים שתועדה במצלמות האבטחה מצלצלת בדלת ביתו של שכנה ב-3 בלילה. בחקירה נחשפה זהותה וסיפורה המצמרר

Montgomery County Sheriff's Office

משטרת אלבמה פנתה בחודש שעבר לעזרת הציבור בחיפושים אחר אישה שתועדה במצלמת אבטחה מצלצלת בדלת של בית פרטי כשהיא לבושה בתחתונים ועל ידה אזיקים. בעקבות פרסום הסרטון, המשטרה הצליחה למצוא את הקורבן שזוהתה רק בשם לורן, שטענה כי באותו לילה נורא היא ברחה מבן זוגה, דניס קולינס, אחרי שזה אזק ואנס אותה.

לורן בת ה-32 סיפרה בראיון ל-Inside Edition שב-26 באוגוסט היא התעוררה למראה בן זוגה שוכב עליה ומביט בה במבט מהופנט. היא גילתה שהוא אזק לה את הידיים והרגליים והדביק לה את הראש למיטה בנייר דבק. לדבריה, היא החלה לצרוח אך הוא תחב בגד לפיה וניסה להשתיק אותה. לורן חששה לחייה בזמן שדניס אנס אותה. הוא חדל ממעשיו כשהיא ביקשה ממנו לגשת למטבח לשתות משהו כי גרונה כאב מהצרחות. כשהשניים ניגשו למטבח, היא ניצלה רגע של חוסר תשומת לב כדי לברוח מהדלת הראשית ולנסות להזעיק עזרה. רכב שחלף במקום לא עצר לה ולכן היא פנתה אל השכנים. היא ברחה מהמקום לפני שאחד השכנים הצליח לסייע לב ולבסוף הגיעה אל בית חברתה והתאחדה ביום למחרת עם משפחתה שבדאלאס.

אישה מסתורית מצלצלת בדלת. Montgomery County Sheriff's Office, אתר רשמי
חורן תועדה מצלצלת בדלת השכנים/אתר רשמי, Montgomery County Sheriff's Office

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הסופרת שכתבה את "כיצד לרצוח את בעלך" - מכחישה שרצחה את בעלה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully