וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא הרג מטופלת על ידי השפרצת קוקאין על איבר מינו לפני מין אוראלי

17.9.2018 / 9:07

התקשורת בגרמניה סוערת בעקבות המשפט של המנתח הפלסטי דוקטור אנדראס נידרביכלר שעל פי החשד נהג להשפריץ סם נרקוטי על איבר מינו לפני קיום יחסי מין: "כל הבחורות חשו מסוחררות אחרי המפגשים עמו"

בשבוע שעבר החל משפטו של המנתח הפלסטי הגרמני דוקטור אנדראס דיוויד נידרביכלר בחשד לגרימת מוות ברשלנות פושעת. על פי החשד הוא השפריץ קוקאין על איבר מינו לפני שקיים יחסי מין בהסכמה עם בחורה שפגש באתר הכרויות. בחקירה אף התגלה, כי אותה בחורה, שהתמוטטה ומתה ממנת יתר לאחר שביצעה בנידרביכלר מין אוראלי, הייתה מטופלת של הרופא בן ה-42, ולא ידעה על הפעולה האסורה שביצע לפני קיום יחסי המין.

אביה של הבחורה (שרק שמה הפרטי, איבון, הותר לפרסום), אמר ל"בילד" הגרמני שהרופא בחר את בתו לאחר שהכיר אותה כמטופלת: "הוא הבטיח לרפא אותה", סיפר האב יורגן, "ועכשיו היא מתה. היא הייתה מאוד יפה, ומטופלת שלו אחרי שפעמיים ביצע בה ניתוח לתיקון דלקת בגידים".

דוקטור נידרביכלר עבד כמנתח הראשי של מרפאת איימוס שמתמחה בניתוחי ידיים, פלסטיים ואסתטיים, ולפני כן עבד בתפקיד דומה בבית החולים המחוזי דסאו. הממונים עליו סיפרו כי לא ידעו שהוא מכור לסמים נרקוטים או משתמש באתרי הכרויות לצורכי מין.

עוד בנושא:
רצח את אשתו באכזריות לאחר שגילה כי היא כוכבת פורנו
מאץ' מהגהנום: רצח את הדייט מהטינדר כי שיקרה לו שהיא בתולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully