וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח את אשתו באכזריות לאחר שגילה כי היא כוכבת פורנו

3.4.2018 / 10:10

קייטלין ווסט בת ה-42 מארה"ב ניהלה במשך שנים חיים כפולים, ובמקביל לעבודתה כמזכירה התפרנסה בסתר מפורנו. על פי החשד בעלה דקר אותה למוות כשהדבר נודע לו, אבל הוא מספר סיפור אחר לגמרי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

מקרה רצח מזעזע את ארצות הברית: קייטלין ווסט, בת 42, נמצאה ללא רוח חיים כשרק חזייה לגופה, ב-13 בינואר באלבמה. בשבוע שבער פורסם שבעלה נעצר בחשד לרצח - לאחר שגילה שקייטלין ניהלה חיים כפולים ומעבר לעבודתה כמזכירה בחברת תרוהיא הייתה כוכבת פורנו בסתר.

הגופה התגלתה באמצע הרחוב בשעת לילה מאוחרת על ידי עובר אורח, כשהיא כמעט ערומה לחלוטין וסימני אלימות קשים בכל חלקי גופה. מהר מאוד הובילה החקירה לבעלה ג'ף, שככל הנראה גילה רק ימים ספורים לפני כן שלאשתו יש עיסוק נוסף מלבד עבודתה בחברת תרופות. קייטלין פרסמה תמונות עירום שלה ברשת, ואפילו פתחה - תחת השם "קיטי קאט ווסט" - אתר בתשלום בו ניתן לצפות בה בסצנות אינטימיות. האתר הפך להצלחה גדולה, יחסית, ועל פי הדיווחים בתקשורת המקומית הוא הפך למקור המימון העיקרי שלה, על אף ששמרה עליו בסוד מוחלט מכל הקרובים אליה.

קייטלין ווסט. צילום מסך
ווסט בחיים "הרגילים" וככוכבת פורנו/צילום מסך

בליל הרצח היא ובעלה ככל הנראה השתכרו, שכן כמויות גדולות של אלכוהול נמצאו בדמה ובדמו של בעלה. שעות לפני כן השניים עוד בילו בנעימים בקניון ואפילו צולמו במצלמות האבטחה של אחת החנויות כשהם מחויכים ומשועשעים אחרי שג'ף צבט בישבנה של קייטלין. זמן קצר לאחר מכן היא כבר לא הייתה בחיים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קייטלין ווסט ובעלה. אתר רשמי
קייטלין ובעלה - לפני שנודע לו על העיסוק הצדדי שלה/אתר רשמי

והנה היא בתור קיטי קאט

בעלה, אגב, מכחיש לחלוטין את ההאשמות, טוען שידע מה היה עיסוקה הצדדי של אשתו זמן רב לפני הרצח, ובחקירתו הסביר שהמוות היה "טעות נוראה" שנגרמה בעקבות צריכה מוגזמת של אלכוהול מצידו ומצדה. חברו הקרוב צוטט ב"סאן": "בימים הקרובים הכל יתבהר, וכולם יבינו שיש פה טרגדיה גדולה. ג'ף לעולם לא התכוון להרוג את קייטלין וכמובן שהמניע לא היה מה שהתקשורת טוענת שהיה, כי הוא אפילו עודד אותה ללכת לפורנו".

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully