וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העימותים נמשכים: נער פלסטיני נהרג הלילה מאש צה"ל בהפגנות

20.9.2018 / 9:04

הנער שהשתתף בעימותים בגבול הרצועה נפגע מאש שנורתה על ידי הכוחות בהפגנה. מאוחר יותר עם פינויו - נקבע מותו. במהלך היום צפויה הכנסת סחורות בהיקף נרחב דרך מעבר כרם שלום, זאת בשל סגירתו הצפויה בחג

צילום מתוך טוויטר, עריכה: שניר דבוש

פלסטיני מת הלילה לאחר שנורה מאש צה"ל בהפגנה שנערכה אמש (רביעי) ליד רפיח - כך דיווחו כלי תקשורת פלסטינים. ההרוג, נער בן 15 נפצע במהלך ההפגנה כתוצאה מאש שנורתה על ידי הכוחות, ולאחר שפונה מהמקום נקבע מותו.

אתמול הודיע משרד הבריאות בעזה מסר כי שני פלסטינים נהרגו מאש צה"ל בצפון רצועת עזה במהלך יום הכיפורים. עוד נמסר כי לפחות 46 מפגינים נוספים נפצעו במהלך העימותים. בצה"ל לא התייחסו לתקרית באופן ספציפי, ואמרו עם צאת יום הכיפורים כי ביומיים האחרונים אירעו כמה הפרות סדר אלימות בכמה מוקדים לאורך גדר המערכת בהשתתפות מאות פלסטינים.

עוד בוואלה! NEWS:
אסד שלח מכתב תנחומים לפוטין: ישראל אחראית להפלת המטוס
האישה שטוענת כי מועמד טראמפ לעליון תקף אותה מינית: "מאיימים על חיי"
חגיגה בטעם חמוץ-מתוק: הרכבת מירושלים תצא סוף סוף לדרכה

הפגנות בעזה 18 בספטמבר 2018. רויטרס, רויטרס
פלסטיני נהרג מאש צה"ל/רויטרס, רויטרס

עוד נמסר כי המפגינים הפלסטינים הבעירו צמיגים, השליכו בקבוקי תבערה ויידו אבנים לעבר הגדר ולוחמי צה"ל. כמה מהם השליכו רימון ומטען לעבר הכוחות, אך לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. לפי צה"ל, הלוחמים הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובירי בהתאם להוראות הפתיחה באש.

במהלך היום כ-20 חשודים חצו את גדר המערכת בדרום הרצועה בטרם שבו על עקבותיהם. אחד מהם ריסס בצבע עמדה צבאית. באירוע נוסף חצו ארבעה חשודים את הגדר ומיד חזרו לרצועה, הם השאירו ג'ריקן דלק ואמצעי תבערה ליד הגדר. שני חשודים אחרים שחצו את הגדר נעצרו והועברו לתחקור. לא נתפס עליהם כלי נשק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

500 משאיות סחורה לרצועה

בימים האחרונים חלה עליה במספר התקריות על גבול הרצועה, אחרי כמה שבועות של שקט יחסי בצל הדיווחים על מגעים להסדרה בין ישראל לחמאס.

פלסטינים מפגינים בגבול רצועת עזה 14 ספטמבר 2018. רויטרס
הפגנות ברצועת עזה בסוף השבוע/רויטרס

מקורות בפיקוד הדרום מסרו כי במהלך היום צפויות להיכנס לרצועת עזה כ-500 משאיות ועליהן סחורות דרך מעבר כרם שלום. בנוסף תתבצע העברת דלקים בהיקף נרחב, זאת מאחר שביום ראשון, ערב חג הסוכות, המעבר יהיה סגור להכנסת סחורות לרצועה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצועת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully