וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוותי מד"א טיפלו ב-2,243 איש במהלך החג, סוכל ניסיון פיגוע בי-ם | כותרות החג

במהלך יום הכיפורים העניקו צוותי מד"א טיפול רפואי ליותר מאלפיים בני אדם ברחבי הארץ. פיגוע דקירה סוכל בערב יום הכיפורים סמוך לעיר העתיקה בירושלים. לא היו נפגעים והמחבל נהרג. ראש הממשלה שוחח עם פוטין והביע צער על מות החיילים הרוסים בסוריה

עם צאת הצום, התחבורה הציבורית צפויה להתחדש הערב (ד') בשעה 20:00. במהלך החג, סוכל פיגוע דקירה בעיר בסילוואן בירושלים, המחבל נורה למוות. במהלך הצום במהלך יום הכיפורים, צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי ל-1,728 בני אדם.

1,728 טופלו על ידי מד"א, 228 נפצעו ברכיבה על אופניים

במהלך הצום במהלך יום הכיפורים, צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי ל-1,728 בני אדם. בהם 268 אנשים שהתעלפו, התייבשו וחשו ברע עקב הצום. 228 בני אדם נפגעו ונזקקו לעזרה ראשונה עקב פציעה מרכיבה על אופניים, גלגיליות, קורקינטים וסקייטבורד, בהם שניילדים כבני תשע ושבע שנפצעו באורח בינוני בכפר סבא וקדימה. 35 בני אדם נפצעו בתאונות דרכים, בהם אחד באורח קשה ואדם נוסף באורח בינוני. 26 בני אדם נפצעו קל באירועי אלימות שאירעו ברחבי הארץ. צוותי מד''א הוזעקו גם להעביר 174 יולדות לבתי החולים, שבע מתוכן יולדו על ידי צוותי מד"א ברחבי הארץ.

שיחת נתניהו ופוטין: ראש הממשלה הביע צער על מות החיילים

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח אתמול (שלישי) בטלפון עם נשיא רוסיה והביע צער בשם מדינת ישראל על מותם של החיילים הרוסים ואמר שהאחריות להפלת המטוס מוטלת על סוריה. נתניהו ציין את חשיבותו של המשך התיאום הביטחוני בין ישראל לרוסיה, שהצליח למנוע אבדות רבות משני הצדדים בשלוש השנים האחרונות.

נתניהו הוסיף כי ישראל נחושה לבלום את ההתבססות הצבאית האיראנית בסוריה ואת ניסיונותיה של איראן, שקוראת להשמדת ישראל, להעביר לחיזבאללה נשק קטלני נגד ישראל. כמו כן, הדגיש ראש הממשלה בשיחה כי ישראל נכונה להעביר לרוסיה את כל הפרטים הנחוצים לתחקור האירוע, והציע לשלוח את מפקד חיל האוויר למוסקבה.

בזמן תפילות ערב יום הכיפורים: סוכל פיגוע בעיר העתיקה בירושלים

עם כניסת ערב יום הכיפורים, סוכל ניסיון פיגוע סמוך לעיר העתיקה בירושלים. שוטרים שהוצבו בציר המתפללים בעיר הבחינו במחבל שרץ לכיוונו של גבר שהיה במקום וניסה לפגוע בו. החשוד המשיך בריצה לעבר כוח המשטרה כשהוא מניף בידו כלי חד, אך נוטרל בידי השוטרים. המחבל נורה למוות. המחבל הוא תושב קלנדיה בן 26 ששהה בישראל באופן לא חוקי לאחר שהפר את הסגר שהוטל במהלך החג על אזור יהודה ושומרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עין תחת עין: סין מטילה מכסים על סחורות אמריקניות בסך 60 מיליארד דולר

סין הודיעה היום (שלישי) כי תטיל מכסים בהיקף 60 מיליארד דולר על סחורות אמריקניות. זאת כתגובה להודעת ממשל האמריקני אתמול על הטלת מכסים על סחורות מסין בשווי 200 מיליארד דולר. משרד האוצר של סין אמר כי בבייג'ין "נאלצים להגיב לארצות הברית בלית ברירה". זהו סיבוב נוסף במלחמת הסחר המתמשכת בין שתי המעצמות הכלכליות הגדולות בעולם.

פוטין: ישראל לא הפילה את המטוס, אירעה שרשרת תקלות

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הגיב לנפילת מטוס התובלה ביום שני בסוריה, ואמר כי ישראל לא הפילה את המטוס. עוד ציין הנשיא כי "המטוס הופל בשל שורת תקלות טראגיות", והוסיף: "ננקוט צעדים להגנה על כוחותינו בסוריה".

הפסגה הקוריאנית: קים ג'ונג און הודיע כי מדינתו תפרק מתקני נשק גרעיניים

מנהיג קוריאה הצפונית ושכנו מדרום, חתמו על הצהרה בה הסכים קים לפרק מתקני נשק גרעיני, זאת תחת פיקוח חיצוני. מטרת שתי המדינות היא להפוך את חצי האי הקוריאני ל"ארץ של שלום". עוד הוסיף כי הוא יבקר בסיאול שבקוריאה הדרומית - צעד היסטורי שלא נעשה מעולם בין המדינות. נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הגיב להצהרה ואמר כי אלו "חדשות טובות מאוד".

אחרי שהואשם בתמיכה בימין הקיצוני: ראש השב"כ הגרמני הודח

אחרי סערה שהתעוררה בגרמניה בעקבות מהומות הימין הקיצוני וויכוח פומבי עם הקנצלרית אנגלה מרקל, ראש סוכנות ביון הפנים (BfV) האנס-גאורג מאסן הודח מתפקידו. לא ברור מי יחליף אותו בראשות הסוכנות, המקבילה הגרמנית לשב"כ, שבין שלל תפקידיה אחראית בין היתר על מעקב אחרי ארגוני ימין קיצוני במדינה.

חגיגה ירוקה: העליון בדרום אפריקה אישר צריכת קנאביס

בית המשפט העליון בדרום אפריקה אישר צריכה וגידול של קנאביס במקומות פרטיים. ההחלטה באה למרות התנגדות הממשלה, שמתנגדת ללגליזציה בטענה ששימוש בסמים עלול לפגוע בבריאות האזרחים. בכך הצטרפה דרום אפריקה אל זימבבואה, שבחודש אפריל הפכה למדינה השנייה ביבשת השחורה אחרי לסוטו שאפשרה שימוש במריחואנה רפואית.

האישה שטוענת כי מועמד טראמפ לעליון תקף אותה מינית: "מאיימים על חיי"

לאחר ששלחה מכתב אנונימי על כך שברט קבנאו, המועמד לעליון בארה"ב, תקף אותה מינית, נחשפה פרופ' פורד בתחילת השבוע ומאז מקבלת איומים על חייה. בשבוע הבא עתידה פורד להעיד בסנאט אך בשל האיומים הודיעה כי לא תגיע. הסנאט: "אם היא לא תגיע נקיים את הבחירות ברביעי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully