וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחפשו לנגנים - וריססו: חמישה הרוגים בירי במקסיקו סיטי

החמושים התחפשו לנגני מריאצ'י מסורתיים ופתחו באש בכיכר תיירותית בבירת מקסיקו. "הגעתי כדי לבלות, ופתאום התחילו יריות", סיפר אחד התיירים

צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

חמושים שהתחפשו לנגני מריאצ'י מסורתיים הרגו חמישה בני אדם ופצעו עוד שמונה אחרים, אחרי שפתחו באש בלב מקסיקו סיטי - כך מסרו אתמול (שבת) הרשויות. המשטרה הוסיפה כי החמושים נמלטו מהזירה על אופנועים.

גורם מקומי אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי שניים מההרוגים הורשעו בעבר בשוד. כיכר גריבלדי גובל ברובע טפיטו, שבו פועל קרטל הסמים "לה אוניון". טפיטו חוותה גל אלימות בחודש שעבר אחרי שמנהיגה של הכנופיה, רוברטו מויאדו אספרזה, המכונה "אל בטיטו", נעצר.

אחד התיירים במקום סיפר לרויטרס: "הגעתי נינוח כדי לבלות ואז לפתע יש יריות". לדבריו, "אתה לא יודע אם אתה תשוב בחזרה הביתה. עכשיו אתה לא הולך לסמוך יותר על מריאצ'ים מאחר שהחמושים היו לבושים כמוהם".

עוד בוואלה!NEWS :
"מלוחמי ההסברה הגדולים": ארי פולד נדקר, ירה במחבל - ומת
בשל "סכנה ביטחונית": ה-FBI סגר במפתיע מצפה כוכבים בלב המדבר
סלפי קטלני בשדה הקרב: האם ישראל השמידה את "הבית של סולימאני"?

נגני מריאצ'י בכיכר גריבלדי, מקסיקו סיטי, מקסיקו, אחרי אירוע ירי, 15 בספטמבר 2018. רויטרס
נגני מריאצ'י בכיכר גריבלדי אחרי הירי, אתמול/רויטרס

מספר ההרוגים בבירת מקסיקו נמצא בעלייה מאז 2014, ויותר מ-200 אלף איש נהרגו או נעלמו בכל רחבי המדינה מאז דצמבר 2006 - אז הכריזה הממשלה מלחמה על הפשע המאורגן.

שנה שעברה הייתה השנה האלימה ביותר במקסיקו מאז תחילת איסוף הנתונים, עם 25 אלף מקרי רצח. כשלושה רבעים מהם קשורים לפשע המאורגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully