וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמים וזונה בחדר: הלילה הסוער של המתנקשים הרוסים בבריטניה

כלי תקשורת בממלכה דיווחו כי שני החשודים בניסיון ההרעלה של סקריפל התפרעו שעות לפני שיצאו למשימה בחדר המלון הזול שבו שהו. עוד דווח כי לאחד מהם היה דרכון ששייך למשרד ההגנה הרוסי

צילום: רויטרס, עריכה: תום זואילי

שני האזרחים הרוסים שמואשמים על ידי בריטניה בניסיון החיסול של המרגל לשעבר סרגיי סקריפל צרכו סמים והזמינו זונה לחדרם במלון, שעות לפני התקיפה בסולסברי - כך דיווחו היום (ראשון) כלי תקשורת בבריטניה. רוסלן בושירוב ואלכסנדר פטרוב, שני החשודים שלפי ההערכות השתמשו בשמות בדויים כשהגיעו ללונדון במרץ, הטרידו את האורחים במלון שבו שהו.

האורחים תיארו בפני "הסאן" את הלילה הסוער, שבמהלכו עלה ריח של קאנאביס מהחדר המשותף שחלקו במלון שני הכוכבים "סיטי סטיי הוטל" במזרח לונדון. הם התלוננו בפני הצוות על כך ששני האורחים הרוסים, שלפי לונדון הם סוכני המודיעין הצבאי הרוסי (GRU), הבריחו לחדרם פרוצה.

למחרת, שני המתנקשים התווכחו עם צוות המלון על התנהגותם כשעשו צ'ק-אאוט. מהמלון הם המשיכו לסולסברי, שם הם ניסו לחסל את סקריפל עם גז העצבים נוביצ'וק. ב-4 במרץ אותרו סקריפל, גם הוא סוכן לשעבר ב-GRU, ובתו יוליה על ספסל בעיר, כשהם מעולפים ומפרכסים. אחרי כמה שבועות של אשפוז במצב קשה, הם שרדו ושוחררו מבית החולים.

לקריאה נוספת בנושא
החשודים בהרעלת המרגל הרוסי בבריטניה נחשפים: "רק ראינו קתדרלה"
רעל בבושם וכפפות שחורות: המבצע הכמעט מושלם לחיסול המרגל הרוסי

צילומי אבטחה של החשודים הרוסים אשר ניסו לרצוח את המרגל הסובייטי לשעבר וביתו - סרגיי סקריפל ויוליה. רויטרס
פטרוב ובושירוב בתחנת הרכבת, מרץ/רויטרס

רוסיה מכחישה כל מעורבות בניסיון החיסול של סקריפל וטוענת כי בושירוב ופטרוב הם אזרחים. השניים הופיעו בשבוע שעבר בריאיון ביזארי ברשת RT, שנחשבת לשופר הקרמלין, וטענו שהם אנשי עסקים שהגיעו לטיול בסולסברי כדי לראות את הקתדרלה המפורסמת שלה. בריטניה הגיבה בזעם לריאיון ודחתה על סף את גרסתם של השניים, שנראו לא נינוחים במהלך השידור.

לפי דיווח נוסף המערער על הצהרות הקרמלין, לפטרוב היו מסמכי נסיעה שכללו מספר טלפון השייך למשרד ההגנה ברוסיה וסומנו כ"סודי ביותר". זאת בניגוד לדבריו של הנשיא ולדימיר פוטין שאמר כי השניים אזרחים מהשורה.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
בית המלון בלונדון שבו שהו שני האזרחים הרוסים החשודים בהרעלת סקריפל, ספטמבר 2018. רויטרס
שוטרים מחוץ למלון שבו שהו שני החשודים הרוסים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully