וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפושים אחר שחיין נעדר בן 66 שהשתתף בצליחת הכנרת

הנעדר, משה שמיר מתל אביב, השתתף יחד עם עוד אלפי שחיינים במקצה של שלושה קילומטרים בכנרת. בשלב מסוים התקבל דיווח כי הוא לא הגיע אל נקודת הסיום וככל הנראה לא יצא מהמים. הסריקות מתבצעות במים וביבשה על ידי כוחות משטרה ומג"ב. "הוא איש בריא וספורטאי"

צלמים זמניים מורשים

סריקות מתבצעות היום (שבת) אחר נעדר, גבר בן 66 מתל אביב, שהשתתף באירוע צליחת הכנרת. במסגרת האירוע אלפי שחיינים השתתפו במקצה שחייה של שלושה קילומטרים מחוף האון עד לחוף דגניה. בשלב מסוים התקבל דיווח כי הנעדר, משה שמיר, לא הגיע אל נקודת הסיום וככל הנראה לא יצא מהמים.

כוח שיטור ימי ושוטרים על קו החוף שפעלו באירוע עורכים סריקות במים וביבשה בניסיון לאתר את הנעדר. בנוסף אליהם, אל המקום הוזנקו שוטרי מג"ב, פרשי משטרה, מתנדבים ומסוקים משטרתיים כדי לסייע בחיפושים המתמקדים במסלול שחייתו של שמיר - מקיבוץ האון לדגניה.

מחברת פספורטכארד, שם מכהן שמיר כסמנכ"ל השיווק, מסרו: "אנו המומים מהעדרותו של חברנו היקר משה שמיר לאחר שהשתתף הבוקר בצליחת הכנרת. בשעות האחרונות ראשי פספורטכארד ואנשי החברה פועלים ביחד עם כוחות הסיוע וההצלה במטרה לאתר את משה בהקדם. כולנו תקווה שעוד נזכה לשמוע בשורות טובות".

עוד בוואלה! NEWS:
ההאקר שלא היה: צפון קוריאה תוקפת את ארה"ב בשל אישום נגד נגד מאזרחיה
ילד בן חמש אושפז אחרי אכילת חטיף המכיל סמים; האב נעצר
חמישה מיליון בני אדם בסכנה: טייפון מנגקהוט הכה בפיליפינים

משה שמיר, הנעדר בצליחת הכינרת. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
שמיר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה
החיפושים אחר הנעדר במשחה צליחת הכנרת, משה שמיר. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
החיפושים אחר שמיר, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

בתו של שמיר, יונית פנסו אמרי כי "אנחנו מחפשים אותו ועדיין אין עדכון. אנחנו צריכים עזרה עם סירות ומפרשיות. מי שיכול לעזור - נשמח. אנחנו מוציאים אנשים שיחפשו מתנדבים, וכולם מתחלקים בחיפושים".

אורין פנסו, בת משפחתו, סיפרה כי הוא "הגיע הבוקר לצלוח את הכנרת. הגיע ברבע לארבע והתארגן. הוא עושה את זה פעמיים בשנה. הוא בחור בריא וספורטאי. כעת, שמונה שעות אחרי היציאה מהמים, כולם מחפשים אחריו. הילדים שלו שם עכשיו. בנו בדיוק מונה למפקד תזמורת צה"ל, וחיילים רבים הגיעו לעזור. גם חבריו מ'פספורט קארד' הגיעו עם צוללנים. אנחנו מחכים לבשורות טובות".

לפני שנתיים גבר בן 63 שהשתתף בצליחת הכנרת מת לאחר שהתקשה לנשום במהלך השחייה, בקטע שבין חוף מעגן לחוף צמח. הוא נמשה מהמים על ידי צוות הליווי של המשפחה ופונה לבית החולים פוריה שבטבריה, שם קבע הצוות הרפואי את מותו.

(עדכון ראשון 15:44)

סריקות אחרי הנעדר משה שמיר, בן 66 מתל אביב, שהשתתף בצליחת הכנרת, 15 בספטמבר 2018. השיטור הקהילתי בעמק הירדן, מערכת וואלה! NEWS
חיפושים בכנרת/מערכת וואלה! NEWS, השיטור הקהילתי בעמק הירדן
סריקות אחרי הנעדר משה שמיר, בן 66 מתל אביב, שהשתתף בצליחת הכנרת, 15 בספטמבר 2018. השיטור הקהילתי בעמק הירדן, מערכת וואלה! NEWS
הסריקות בכנרת/מערכת וואלה! NEWS, השיטור הקהילתי בעמק הירדן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אירוע צליחת הכנרת, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אירוע צליחת הכנרת, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אירוע צליחת הכנרת, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully