וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל עכבר במרק: רשת מסעדות סינית איבדה 190 מיליון דולר מערכה

שווי השוק של "שיאבו שיאבו" צנח לשפל של שנה אחרי שתמונות ברשתות החברתיות גרמו לגועל ולזעם בקרב רבים. המכרסם נמצא במרק של אישה בהיריון, שלפי בעלה, הוצע לה כסף למקרה שתצטרך לעבור הפלה. "להקיא"

עכבר בתוך מרק בסמעדה יוקרתית בסין. WEIBO, מערכת וואלה! NEWS
סירבו לקבל פיצויים. העכבר המת נשלף מהמרק/מערכת וואלה! NEWS, WEIBO

רשת מסעדות סינית פופולרית איבדה כ-190 מיליון דולר משווי השוק שלה אחרי שאישה בהיריון סיפרה כי היא מצאה עכבר מת במרק שלה. מניית רשת "שיאבו שיאבו" צנחה לרמתה הנמוכה ביותר זה כמעט שנה, אחרי שתמונות שבהן נראה המכרסם המת נשלף מהמרק עם צ'ופסטיק הופצו ברשתות החברתיות. אתמול היא החלה להתאושש.

בעקבות זאת, הסניף בעיר וויפנג שבמחוז שנדונג נסגר זמנית והרשויות עורכות בדיקה במקום. לפי דיווחים מקומיים, המסעדה הציעה פיצוי של 5,000 יואן (729 דולר) למשפחה. האתר המקומי "קנקן ניוז" שוחח עם בעלה של האישה, שאמר כי הוא דחה את ההצעה. הוא אמר כי רק אחרי שאשתו תעבור בדיקות מלאות הם יחליטו על הסכום שאותו הם דורשים כפיצוי.

עוד ידיעות מהעולם
30 שנה אחרי מלחמת עיראק: 135 חיילים נקברו בהלוויה המונית בטהראן
החשודים בהרעלת המרגל הרוסי בבריטניה נחשפים: "רק ראינו קתדרלה"

עכבר בתוך מרק בסמעדה יוקרתית בסין. WEIBO, מערכת וואלה! NEWS
עכבר בתוך מרק בסמעדה יוקרתית בסין/מערכת וואלה! NEWS, WEIBO

האישה יצאה לאכול את מנות ההוט פוט המסורתית עם משפחתה בשבוע שעבר, כשהיא מצאה את העכבר המת אחרי שכבר אכלה מהמנה. לטענת בעלה, אחד מאנשי הצוות הציע אפילו שהאישה תפיל את העובר שלה אם היא חוששת לבריאותו והציע 20 אלף יואר עבור ההליך.

"בא לי להקיא, אני לעולם לא אוכל שוב הוט פוט בחוץ", כתב אחד המשתמשים ב"וויבו", המקבילה הסינית לטוויטר. אחר כתב: "שיאבו שיאבו תמיד הייתה אחת המסעדות החביבות עליי. חשבתי שהם נקיים, אני לא יכול להאמין לזה".

משתמש אחר התייחס לאפשרות שהתינוק בסכנה. "האם חייו שווים 20 אלף יואן?", שאל.

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully