וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 17 טבע למוות בחוף בבת-ים: ההרוג ה-63 מתחילת השנה

9.9.2018 / 0:30

נער טבע בחוף הדתיים בעיר, ומותו נקבע לאחר פעולות החייאה. "הצעיר שנפלט מהים שכב על החול כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה לאחר שככל הנראה שהה זמן ממושך בים", סיפרה פרמדיקית מד"א. האירוע התרחש יממה לאחר טביעתה של צעירה במסיבת יום הולדת בחוף בפלמחים

צילום: מד"א

צעיר בן 17 טבע למוות אתמול (ראשון) בחוף הדתיים בבת ים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו.

"כשהגענו לאזור החוף ראינו סירה בים שעורכת סריקות ומסוק שחג מעלינו באוויר", סיפרה פרמדיקית מד"א קרן פייר. "בסמוך לקו המים הייתה המולה רבה ומיד רצנו עם הציוד הרפואי שלנו למקום. הצעיר שנפלט מהים שכב על החול כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה לאחר שככל הנראה שהה זמן ממושך בים. התחלנו להעניק לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה אבל הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

עוד בוואלה! NEWS:
משפחת הצעירה שטבעה למוות בפלמחים: "רק רצתה להצטלם, לא הייתה שיכורה"
עד כמה חמאס ימתח את החבל: צה"ל מתכונן לתרחיש קיצון בעזה
הביטו בה, היא יצור נפלא: נטע ברזילי תהיה הסמל של ישראל היפה

בן 17 טבע למוות בבת ים. מד"א
אמבולנס בזירת אירוע הטביעה בבת ים/מד"א

האירוע התרחש רק יממה לאחר טביעתה של צעירה נוספת בחוף בפלמחים שטבעה למוות במהלך חגיגת יום הולדת. בת 24 טבעה למוות בחוף פלמחים לאחר שנכנסה עם שתי חברותיה לים לפנות בוקר. שלוש צעירות תושבות בית שמש בשנות העשרים לחייהן, בילו במסיבת יום הולדת וככל הנראה נכנסו לים לאחר שהיו תחת השפעת אלכוהול. צוותי מד"א שהגיעו למקום משו את הצעירות מן המים, כשהן מחוסרות הכרה ולאחר ביצוע פעולות החייאה קבעו את מותה של אחת הצעירות.

(עדכון ראשון: 21:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully