וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הצעירה שטבעה למוות בפלמחים: "רק רצתה להצטלם, לא הייתה שיכורה"

קרובי הצעירה שטבעה בחוף פלמחים במסיבת יום הולדת טוענים שמותה נגרם לאחר שנכנסה לים כדי להצטלם, והיא נסחפה על ידי גל חזק. "הידיעות בתקשורת היו מוקדמות". המשטרה: היו אינדיקציות לשתיית אלכוהול. בבית החולים ממשיכים להילחם על חייה של הצעירה הנוספת שטבעה

צילום: מד"א

מצבה של הצעירה שטבעה אתמול בחוף פלמחים מוסיף הבוקר (ראשון) להיות אנוש. הצעירה, שחגגה יום הולדת עם חבריה, מורדמת ומונשמת בבית החולים אסף הרופא כשסביב מיטתה נמצאים בני משפחתה. במהלך מסיבת יום ההולדת אתמול בחוף, טבעה למוות בת דודתה, והיא תובא למנוחות היום בבית העלמין בבית שמש בשעה 11:00. הצעירה הנוספת שפונתה לבית החולים וולפסון לאחר שלקתה בחרדה - שוחררה אמש לביתה.

מחקירת המשטרה כי טביעת שלוש הצעירות בחוף פלמחים מעלה כי במסיבה השתתפו כ-20 צעירים שהיו על קו החוף. במהלך המסיבה נצרכו כמויות גדולות של אלכוהול ובשלב מסוים נכנסו כמה מהם לים הסוער. מתרחצים במקום, חלקם אנשי שייטת 13, הבחינו במצוקת הנערות ונכנסו למים כדי לחלץ אותן. אחת הצעירות פונתה במצב קל, השנייה במצב אנוש ואילו השלישית חולצה על ידי השיטור הימי ומותה נקבע במקום. עם זאת, למרות שהיו אינדקציות לשתיית משקאות אלכוהוליים במסיבה, לא נעשתה בדיקת אלכוהול בקרב הצעירות משום שלא מדובר בתאונת דרכים, ואין מניעה חוקית לכך.

צעירה טבעה למוות בחוף פלמחים , מד"א. דוברות מד"א, מד"א
חוף פלמחים, אתמול/מד"א, דוברות מד"א

עם זאת, במשפחה הדפו את הטענות לפיהן שכרותן של הצעירות היא זו שהובילה לטרגדיה בחוף. "אחותי הגיעה יחד עם בת הדודה שלה ועוד כמה חברים לחגוג את מסיבת יום ההולדת של בת הדודה על החוף", סיפר אחיה של הטובעת לוואלה! NEWS. "הבנות לא היו שיכורות ולא נכנסו לתוך המים כפי שמיהרו לפרסם בכלי התקשורת. אני יודע מה קרה שם, הבנות על הלכו להצטלם על שפת החוף והגיע גל מטורף ששטף אחת מאוד לעומק הים, והשנייה ניסתה להציל אותה ולצערי נסחפה למים. קרה לנו אסון. הפרסומים החפוזים אודות המידע שנמצאו שיכורות ונכנסו ועוד לחוף לא מוחזר ממש פגעו בכבוד המשפחה".


דברים ברוח דומה אמר גם שי מלטשבי, שלקח חלק במסיבה. "הטביעה היום בחוף של פלמחים הייתה המוות הכי מיותר בעולם", הסביר בפוסט שכתב בפייסבוק על היום בו התרחש האסון. "היינו שם הבוקר, אתמול בלילה כבר אירגנו את כל הציוד. בחמש בבוקר החכות והסנדוויצ'ים כבר היו איתנו בדרך לבוקר של דיג לקראת הערב חג. כשהגענו כל הדרך הייתה עמוסה במכוניות, החוף באוהלים. הם היו שם כל הלילה, כשהבוקר הגיע ואנחנו התחלנו להתארגן על הציוד הם עוד היו באמצע המסיבה. הן לא נכנסו למים. למרות כמה שהייתי רוצה להאשים את האלכוהול בזה הפעם הייתה לו עזרה. הים הבוקר היה אכזרי ממש, גלים של מטר וחצי שניים לפחות, היו כאלו של הרבה יותר... השמש בדיוק התחילה לעלות ושלושתן התיישבו על הקו של המים והתחילו להצטלם מול הים. שתיים ישבו ואחת הצטלמה על הרקע של הגלים הנשברים".

עוד באותו נושא

אסון ביום ההולדת: צעירה טבעה למוות בפלמחים; חברתה במצב אנוש

לכתבה המלאה
מד"א טביעה בחוף פלמחים. רונן אברהמי, מד"א, מד"א
"לא מאמינים שזה קרה לחברה שלנו". חוף פלמחים, אתמול/מד"א, רונן אברהמי, מד"א

רגע אחד הן עוד היו שם, רגע אחרי הים לקח אותן", המשיך. "הגל שנשבר איפה שהן היו שנייה לפניי הרטיב אותנו גם. משם זה כבר היה אסון מתגלגל מרגע לרגע. כל מי שהיה על החוף ניסה לעזור. הראשונה נעלמה עוד בגל הראשון. השנייה בדרך נס עפה לחוף. השלישית עוד הייתה בהישג יד לרגע אבל כל המאמצים של הבן זוג למשוך אותה מהים כשלו יחד עם כל השאר".

בינתיים, חבריה של הצעירה שמתה עדיין מתקשים להתמודד עם הבשורה המרה. השמועה על הטרגדיה הופצה מפה לאוזן בית התושבים ברחוב רזיאל בבית שמש. "אנחנו לא מאמינות שזה קרה לחברה שלנו", סיפרה אחת מהחברות. "היא הייתה שאפתנית ורצתה לטרוף את העולם. היו לה תוכניות, היא לאחרונה סיימה לימודי שיננית ב'כללית' וחלמה להשתלב בתחום, זה בלתי נתפס שהיא איננה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully