וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגלים, בורקסים וריח בחירות מהול בזיעה: מסע בין הרמות הכוסית

9.9.2018 / 13:45

מהמציאות הוורדרדה של יש עתיד, דרך הריקודים הלא אמינים של המחנה הציוני ועד המתנות שחולקו לפעילי הליכוד. אלפים הגיעו השבוע לחגיגות פתיחת השנה המסורתיות של המפלגות הגדולות - שעבורן תשע"ט עומדת להיות שנה מכריעה

ניב אהרונסון

אלפי ישראלים מעורבים עשו את דרכם השבוע לצפון תל אביב, להרמות הכוסית המסורתיות של המפלגות הגדולות: הליכוד, יש עתיד והמחנה הציוני. כמקובל בחוגים פוליטיים בימים אלה, השאלה הנפוצה בשיחות הצד הייתה "מתי בחירות?", כשלכולם די ברור שהשנה החדשה תביא אותנו אל הקלפיות במוקדם או במאוחר, וגם בנאומים ובברכות המנהיגים ניכר ריח בחירות חזק.

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא חזר על הבטחת 40 המנדטים של השבוע שעבר, אבל בקהל האוהדים היה מי שהכין חולצות עם היעד השאפתני, ואילו השניים שמתיימרים להחליף אותו - יאיר לפיד ואבי גבאי, גרפו שניהם תשואות כשקראו על המטרה השאפתנית הזו תיגר. אצל כולם שרו התקווה בגאווה ונופפו בדגלים כחול לבן בתפאורה, ואצל כולם היה זיק של תקווה או הערצה בעיניים.

עוד בוואלה! NEWS:
"טוב לחיות בישראל" ו"מהפיכת הפריפריה": הנאום המפויס של נתניהו
"נגמרו לי החמגשיות": נתניהו מאחל שנה טובה ושולף את הקלסרים
התמהונות, החסינות, הסילוק וההונאה: תרחישי תיקי נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו באירוע הדלקת נר שמיני של חנוכה יחד עם חברות וחברי הליכוד, כפר המכביה , 19 בדצמבר 2017. ראובן קסטרו
מתי בחירות? נתניהו בהרמת הכוסית/ראובן קסטרו

אבל בין כת הגרופיז של לפיד למתפקדים הביטחוניסטים של גבאי והמעריצים השרופים של נתניהו בליכוד מפרידים פערים פוליטיים ואידיאולוגיים בעומק של אוקיינוס. ובעיקר - מובחנים על ידי המרחק מהשלטון. ביש עתיד והמחנה הציוני משתוקקים להגיע למשרד ראש הממשלה בירושלים, ובליכוד - ממש רוצים להישאר שם. לפיד וגבאי שואפים בסוף השנה הזו להיות ראשי ממשלה, נתניהו שואף לא לעבור למעמד "נאשם".

בפרוש השנה החדשה, כל המנהיגים איחלו שתכלה שנה וקללותיה ותחל שנה וברכותיה, ועבור כל אחד מהם - תשע"ט עשויה להיות שנה מכריעה.

עוד באותו נושא

"טוב לחיות בישראל" ו"מהפיכת הפריפריה": הנאום המפויס של נתניהו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully