וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נגמרו לי החמגשיות": נתניהו מאחל שנה טובה ושולף את הקלסרים

6.9.2018 / 19:52

ראש הממשלה איחל שנה טובה בסרטון מיוחד וחגיגי, במהלכו הציג את הישגי הממשלה בשנה החולפת. הוא אף רמז לפרשת המעונות ולחשיפת ארכיון הגרעין האיראני. צפו

צלמים זמניים מורשים

רגע לפני שבמיליוני בתים ברחבי ישראל יחגגו את ראש השנה בארוחות החג המסורתיות, ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הערב (חמישי) סרטון מיוחד בעמוד הפייסבוק שלו בו הוא מברך את עם ישראל לקראת השנה החדשה. בסרטון נראה נתניהו מבקר בבית משפחה כשבידיו סיר עם תבשיל, בעודו מציין כי "נגמרו לו החמגשיות", תוך רמיזה לפרשת המעונות.

אחר כך מתפנה נתניהו לתיאור הישגי הממשלה שלדבריו אירעו בשנה האחרונה. "זו הייתה שנה מצוינת", אמר נתניהו. "שנה שבה חגגנו 70 שנה לעצמאות ישראל. שנה של פריחה מדינית, שנה שבה חיזקנו את הקשר למנהיגי העולם. שנה שבה העבירו את השגרירות האמרקנית לירושלים, שנה שבה כלכלת ישראל הגיעה לשיא. שנה של שיא בתל"ג. שנה שבה האבטלה ירדה לשפל היסטורי. שנה של פצמצום פערים, שנה של שיא בתשתיות. הייתה לנו בזכותכם שנה מצוינת ותהיה לנו שנה עוד יותר מצוינת".

בנימין נתניהו מאחל שנה טובה בסרטון בפייסבוק, 6 בספטמבר 2018. צילום מסך
בנימין נתניהו מאחל שנה טובה בסרטון בפייסבוק, 6 בספטמבר 2018/צילום מסך

אחר כך ראש הממשלה אף רמז להישג המוסד ולחשיפת ארכיון הגרעין האיראני. לאחר ששוחח עם בני המשפחה אותם ביקר על המתכון לאורז פרסי, שלף נתניהו קלסר המזכיר את מסיבת העיתונאים בה נחשפה פעולת המוסד.

מלבד נתניהו, גם הנשיא ריבלין פרסם סרטון בו ביקש לברך לקראת השנה החדשה. "שנת תשע"ח, הייתה שנת השבעים לתקומת מדינת ישראל, עבור בני הדור שלי, דור התקומה, מדינת ישראל לעולם לא תהיה דבר מובן מאליו", אמר הנשיא. "היא עדיין נס, עוד לא תמו כל פלאיה. בסיורים שלי לאורכה ולרוחבה של הארץ אני פוגש את הניסים פנים אל פנים. אלה ניסים של יומיום. בעוטף עזה וברמת הגולן, בגליל, בנגב ובערבה, בשפלה, בבקעה ובגב ההר, מצפון ומדרום. מדינת ישראל מובילה בפיתוח ובהמצאה, ביזמות ובחדשנות, במדע, בתעשייה, בטכנולוגיה, ברפואה ובמחקר. אנחנו מעצמת סטארט-אפ, בעולם רואים בנו פלא. אנו חווים צמיחה ופריחה בחקלאות, בחינוך, בתרבות ובספורט. יש לנו את צה"ל, מהצבאות החכמים והטובים בעולם. אזרחי ואזרחיות ישראל, כל זה בזכותכם. אתם, אנחנו, המרכיבים את החברה הישראלית, אחראים לכל הניסים האלה. נכון, יש לנו עוד מה לתקן, אבל יש לנו גם כל כך הרבה במה להתגאות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הנשיא הוסיף: "בפרוש השנה העברית החדשה שנת תשע"ט, אני רוצה לברך כל אחת ואחד מכם מעומק ליבי בשנה טובה. ברכה מיוחדת שלוחה לאנשי כוחות הביטחון אשר על המשמרת, ולבני משפחותיהם. וזו תפילתי לשנה החדשה: שתהיה שנה של שקט ושלווה, שנת ברכה וגאווה לערכים המכוננים ומייחדים אותנו כחברה וכמדינה יהודית ודמוקרטית. שנה שבה ניטיב לראות שהכוחות המחברים בינינו חזקים יותר ממה שמפריד בינינו. שנה של עשייה, שנה של גאווה ישראלית ושל תקווה ישראלית. שנדע לפעול יחד, ושנתעקש לעשות טוב. 'תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה' שנה טובה מירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully