וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל שצעדה בלבוש לא צנוע: נערה בת 16 הותקפה בטבריה

6.9.2018 / 19:35

הנערה צעדה ברחוב המגינים בעיר, בזמן שלדבריה הגיחה קבוצת נערים דתיים שקראו קריאות לעברה. בהמשך כמה מהם התקרבו ותקפו אותה בטענה שהיא אינה לבושה בבגדים צנועים. המשטרה החלה באיסוף ריאיות ופתחה בסריקות לאיתור חשודים

אתר רשמי

(בווידאו: תקיפה בבית שמש, יולי 2018)

המשטרה פתחה בסריקות אחרי כמה חשודים בתקיפת נערה בטבריה, לאחר שלדבריה התלבשה שלא בצניעות. הנערה בת ה-16 סיפרה כי הותקפה אתמול (רביעי) בשעות הערב, בזמן שצעדה ברחוב המגינים בעיר, כשלפתע הגיחו כמה נערים דתיים והכו אותה.

לדבריה, הנערים צעקו לה שהיא אינה לבושה בצניעות וקראו קריאות נגדה. לאחר מכן כמה מהנערים התקרבו אליה ותקפו אותה. כוחות משטרה שהגיעו למקום החלו באיסוף ממצאים וראיות ופתחו בסריקות ברחבי העיר לאיתור החשודים.

מהמשטרה נמסר כי היא "רואה בחומרה כל מעשה אלימות ובריונות באשר הוא ותפעל בכל האמצעים כדי לאתר את אותם עבריינים ולמצות עימם את הדין".

עוד בוואלה! NEWS:
"הרגשתי מפוחדת": תיירת גורשה מלובי של מלון - רק כי לבשה גופייה
שריפה המונית ברחוב: החרדים הקיצונים שהכריזו מלחמה על הפאות

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
המשטרה פתחה בחקירת האירוע/ראובן קסטרו

לפני כחודש, תיירת שהגיעה למלון בעיר גורשה משטח הלובי בגלל שלבשה גופיה באותו הזמן שבו התארחו במלון חרדים. לדברי התיירת, מאבטח בית המלון גירש אותו ביום שבת האחרון והפקידה העובדת במקום הסבירה כי הסיבה לכך היא שלבושה מפריע לאורחים.

התיירת, אריאלה חסון, הגיעה עם שתי בנותיה מארצות הברית כדי לטייל בישראל ולבקר חיילים. בעבר היא התגוררה כמה שנים בישראל והיא פעילה בקרב הקהילה היהודית במיאמי. בשיחה עם וואלה! NEWS היא סיפרה כי בסביבות השעה 18:00 היא נכנסה למלון "קיסר פרמייר" בטבריה, כדי לברר אם יש חדר פנוי בעוד כשבועיים. יחד איתה היו שתי בנותיה, בנות 14 ו-15.

"הפקידה אמרה לי שיש תפוסה מלאה והרגשתי שהיא רוצה שאלך", סיפרה חסון. "פתאום הגיע לכיוון שלי עובד המלון, הוא היה איש בטחון, והתחיל לצעוק בעברית: 'החוצה'. הסתכלתי מסביב, לא הבנתי שהוא פונה אלי. הוא המשיך לצעוק: 'החוצה, החוצה, לעזוב עכשיו'. פקידת הקבלה פנתה אליו ואמרה לו שאני רק רוצה לשאול שאלה ומיד הולכת משם, ואז היא פנתה אלי והסבירה לי שאני לא יכולה ללבוש גופיה כי במלון מתארחים אורחים דתיים".

חסון, שציינה כי לבשה מכנסיים ארוכים, העידה כי היא הרגישה "מפוחדת ומופתעת. וגם היו תחושות של פגיעה ושל עצב". לדבריה, "אני מבקרת הרבה בישראל, חייתי כאן. לא נתקלתי בתופעה כזאת. הרי לא הייתה לי שום כוונה לפגוע ברגשותיו של מישהו. בשכונת מאה שערים לא הייתי מסתובבת לבושה בגופיה. אבל פה מדובר היה בבית מלון. הרגשתי ממש רע, זו בהחלט לא הרגשה נעימה. גם הבנות שלי היו בהלם. הן לא הבינו מה קרה".

חסון הדגישה כי היא לא תיתן למקרה להשפיע על הקשר שלה עם ישראל, "אבל זה השאיר אותי עם הרגשה רעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully