וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצין שנפצע מצלף בעזה שוחרר מביה"ח אחרי חודשיים: "לוחם אמיתי"

5.9.2018 / 16:22

בר וקנין נפגע בינוני בתקרית בגבול הרצועה ביולי ומאז עבר שיקום ארוך בסורוקה. "מקבל בשמחה את הבשורות הטובות", אמר לאחר השחרור. מנהל מחלקת השיקום: "אופיו האמיץ בא לידי ביטוי גם בהחלמתו"

עריכה: תום זואילי

סגן בר וקנין, קצין בגבעתי שנפצע באורח ביניוני מירי צלף לפני כחודשיים בגבול רצועת עזה, השתחרר היום (רביעי) מבית החולים סורוקה שבבאר שבע לקראת ראש השנה. זאת לאחר שיקום אינטנסיבי שעבר.

"אני מקבל בשמחה רבה את הבשורות הטובות לקראת שחרורי הקרוב, עברתי תהליך שיקום עם צוות מדהים, מחבק ועוטף, שהפך תוך זמן קצר למשפחה שלי", אמר בר. "בכל שלב קיבלתי מהצוות הסבר מלא על התהליך ומה צפוי לי בהמשך, גם ברגעי הקושי ידעתי שהצוות הרפואי יהיה שם בשבילי והיה לי ברור שעם החיבוק העוטף והמקצועיות של הצוותים אצליח לעבור כל משוכה".

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
"אבא אני אוהב אותך, קיבלתי כדור": הקלטת הקצין שנורה בגבול עזה
בריטניה חשפה: אלו האזרחים הרוסים שהרעילו את המרגל סקריפל
בן 18 מירושלים נפל מצוק בפארק יוסמיטי - ונהרג

בר וקנין, קצין גבעתי שנפצע בכיסופים יחד עם  ד"ר יולי טרגר, מנהל מחלקת השיקום וצוות המחלקה שטיפל בו, 5 בספטמבר 2018. רחל דוד, מערכת וואלה! NEWS
בר וקנין עם הצוות הרפואי בסורוקה/מערכת וואלה! NEWS, רחל דוד

וקנין נורה לאחר שכוח צה"ל הגיע לגדר הגבול באזור כיסופים על מנת להרחיק קבוצת ילדים פלסטינים שהפרו את הסדר במקום. עם הגעתו של הכוח נפתחה לעברו אש, שממנה נפגע הקצין. הוא פונה לחדר הטראומה בסורוקה, שם עבר ניתוח דחוף שלאחריו אושפז והחל בתכנית השיקום.

ד"ר יולי טרגר, מנהל מחלקת השיקום, אמר כי "בר הגיע למחלקת השיקום לאחר טראומה קשה. מעבר לפצע הירי שממנו סבל, נפגעו לבר שרירי הגב ויציבתו, הוא עמד כפוף ולא היה מסוגל ללכת באופן עצמאי".

לדבריו, "בר הוא לוחם אמיתי, אופיו האמיץ בא לידי ביטוי גם בהחלמתו. הוא עבר תהליך לא פשוט של שיקום פיזי ונפשי והצליח לעבור את כל שלבי ההחלמה בשיקום בצורה יוצאת מן הכלל. אני חייב לציין את משה אביו של בר ואת משפחתו המדהימה, שיש להם חלק משמעותי בהצלחת השיקום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שיחת הטלפון בין החייל שנורה בבטנו לאביו. אתר רשמי
רגע הפינוי מהתקרית בגבול הרצועה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully