וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 18 מירושלים נפל מצוק בפארק יוסמיטי כשניסה לעשות סלפי - ונהרג

הודעה נמסרה למשפחתו של תומר פרנקפורטר שטייל בפארק הלאומי שבמדינת קליפורניה, והמחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ מסייעת בהעברת גופתו לישראל. אתמול מתה במפתיע מטיילת ישראלית בהודו, ככל הנראה בגלל רגישות לחלב

סלע אל קפיטן בפארק הלאומי יוסמיטי, קליפורניה. רויטרס
פארק יוסמיטי בארה"ב/רויטרס

תומר פרנקפורטר בן 18 מירושלים, שטייל בפארק יוסמיטי במדינת קליפורניה שבארצות הברית נהרג היום (רביעי) לאחר שנפל מצוק. הצעיר טייל לבדו בטיול שלפני גיוס, אם כי במהלך הטיול הוא פגש מטיילים נוספים והצטרף אליהם. ככל הנראה, הוא מעד בעת שניסה להצטלם. הודעה נמסרה למשפחתו. המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ מסייעת בהעברת גופתו של לישראל.

אתמול בבוקר מתה בפתאומיות אורנית מנחם, בת 25, בעיר דרמסאלה במחוז קאנגרה שבצפון הודו. מנחם, תושבת בת שלמה שליד זכרון יעקב, מתה ככל הנראה מתגובה אלרגית חריפה לחלב.


עוד בוואלה! NEWS:
בריטניה חשפה: אלו האזרחים הרוסים שהרעילו את המרגל סקריפל
ביוב ברחובות והיעדר חשמל: כך הופכת עזה למפגע סביבתי שמאיים על ישראל
במחאה על תנאיהם: גמלאי המשטרה חסמו את הכניסות למשרד רה"מ

רק אתמול אורנית הגיעה ליעדה, שם ככל הנראה אכלה דבר מה המכיל לקטוז, מבלי שידעה על כך. היא פנתה עם קוצר נשימה לבית חב"ד שנמצא באחד מהכפרים הסמוכים לעיר. אחרי שדיברה עם בני משפחתה הם ניסו להפעיל את הביטוח וסיוע רפואי הגיע - אולם ככל הנראה באיחור. היא פונתה באמבולנס ואולם מתה בדרך לבית החולים.

יוסמיטי פארק, ארצות הברית. עיבוד תמונה
יוסמיטי פארק, ארצות הברית/עיבוד תמונה

בסוף השבוע שעבר נהרג בתאונת דרכים בתאילנד ידידיה קלרמן, תושב נוף איילון בן 25 בעת שטייל עם אישתו קסם במדינה. הצעיר שהה בחופשת ירח דבש בעיירה פאינהרג ועל פי החשד נפגע מנהג שיכור שדרס אותו בעת שצעד ברחוב. כתוצאה מפציעותיו נקבע מותו בהמשך. קלרמן הובא בתחילת השבוע למנוחת עולמים בבית העלמין של המועצה האזורית גזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully