וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה מטוס הריגול הסודי של צבא ארה"ב? תצפית חדשה עוררה ספקולציות

25.9.2018 / 8:25

חובבי תיאוריות הקונספירציה מנסים לפענח תמונה של מה שנראה כמו כלי תעופה מלבני ומוזר מעופף בשמי צפון קרוליינה. צלם התמונה סיפר שכשעצר את הרכב כדי לתעד את כלי התעופה בווידאו - הוא נעלם

צילום מסך

האמת נמצאת אי שם - בצפון קרוליינה. זו הפעם השנייה הקיץ שתושב האזור מדווח על עב"מ מרחף בשמיים, אז אולי באמת קורה שם משהו שאנחנו לא יודעים? חובבי תיאוריות הקונספירציה למיניהן חוגגים עכשיו על תמונה שצילם בחור בשם ג'ביון היל, בו נראה כלי תעופה מלבני ומסתורי מרחף מעל כביש מהיר סמוך לעיר שארלוט - וטוענים שזו ההוכחה המתועדת הראשונה למטוס הריגול האמריקאי המתקדם (והסודי ביותר), ה-TR-3B.

היל בן ה-35, תושב קינגס מאונטיין, פרסם את התמונה בעמוד הפייסבוק שלו וסיפר שהתצפית הדירה שינה מעיניו. "הייתי בדרכי הביתה כשאשתי בדיבורית והרגשתי שסופת טורנדו עומדת להגיע", סיפר היל ל- Charlotte Observer, "ניסיתי לצלם את העננים כדי לשלוח לאישתי אבל אז ראיתי משהו לא נורמלי ואמרתי לעצמי: 'או מיי גאד, מה זה?'. ניסיתי לצלם כמה שיותר תמונות בזמן שנהגתי". בתמונות שצולמו ב-18 באוגוסט ניתן לראות בשמיים השחורים סוג של כלי תעופה מלבני עם אורות פועלים בקצוות שלו.

אובייקט משונה נצפה מרחף בשמי צפון קרוליינה. ג'ביון היל, צילום מסך
אובייקט משונה נצפה מרחף בשמי צפון קרוליינה/צילום מסך, ג'ביון היל

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully