וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עב"מ התרסק ביער באוסטרליה? אף אחד לא מצליח למצוא הסבר הגיוני אחר

16.5.2018 / 0:03

ציידי העב"מים מקבלים לאחרונה עוד ועוד "ראיות" לקיומם של חבריהם החוצנים - והפעם הם עלו על אובייקט משונה שנמצא מרוסק בלב יער באוסטרליה ולכאורה הגיע מהחלל

צילום מסך

יותר ויותר תופעות מוזרות מעסיקות לאחרונה את ציידי העב"מים. בחודש שעבר גולש מצא באתר "גוגל ארת'" חור מסתורי סמוך ל"איזור 51" - בסיס חיל האוויר של הצבא האמריקאי בנבדה, בדיוק בזמן שכמה אנשים דיווחו על צלקות מוזרות שהופיעו להם על היד וטענו שאלה צאצאי חייזרים שהושתלו בגופם (סטייל "הנוסע השמיני"). כעת צייד עב"מים דיווח שמצא חללית מרוסקת ביער באוסטרליה - וגם הביא הוכחה מצולמת ודי מפתיעה לכך.

עב"מ נמצא בלב יער באוסטרליה?. צילום מסך
עב"מ נמצא בלב יער באוסטרליה?/צילום מסך

עוד בנושא:

בסרטון שפורסם בערוץ יוטיוב המוקדש לתופעות מהסוג הזה, נראית קבוצה של ציידי עב"מים משוחחת עם אדם בשם מארק ג'ונסון שטוען שבידו תמונה של אתר ההתרסקות המדובר. בתמונה נראה אובייקט זר דמוי כלי תעופה כשמסביבו עצים חרוכים וסרט משטרה. ג'ונסון, שטוען שקיבל את התמונה מחבר, אמר: "זה נראה כמעט טוב מדי כדי להיות אמיתי, אבל כשאתה רואה משהו כזה, אי אפשר לחשוב אחרת. מצד שני, זה גם יכול להיות תמונה מסט צילומים או משהו כזה". למה לא להניח ישר את הדבר השני, למה?!

התמונה מופיעה במהלך ריאיון בן כמעט 13 דקות שפורסם בערוץ היוטיוב thirdphaseofmoon וצבר יותר מ-200 אלף צפיות בשבועיים. רבים מהצופים האמינו למראה עיניהם. "וואו, זה נראה כמו עב"מ, הם צריכים לחזור ולמדוד את הקרינה שבקרקע, בטוח נשארו שם עקבות", אמר אחד ואחר הוסיף: "זה בהחלט נראה כמו משהו שצריך לבדוק. זה נראה שתחמו אותו לקראת חקירה. מישהו צריך ללכת לשם מהר". תתקדמו, אנחנו תכף נצא.

צפו בריאיון המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully